תקשורת ומדיה

הישראלים נערכים למיפ: TV Format Fund תציג 4 פורמטים ביריד הטלוויזיה

לאחר שהצהירה כי תשקיע 55 מיליון ד' במימון ופיתוח פורמטים ישראלים, הקרן עשתה זאת ב-4 הפקות: 300, מחובר לאמא, TUG ו- Mission is Possible
Tied to mom (צילום Tied to mom)
קרן TV Format Fund תציג 4 פורמטים ביריד MIP שיתקיים באוקטובר בעיר קאן, בהשקעה של 3 מיליון שקלים. הפורמטים הם 300, מחובר לאמא, TUG ו-Mission is Possible.
TV Format Fund של היזם אלון דולב ורוביקון ביזנס גרופ (אמיר ברמלי) הושקה לפני כמה חודשים. הקרן הצהירה כי תשקיע 55 מיליון דולר במימון ובפיתוח של פורמטים טלוויזיוניים חדשים. הקרן מאפשרת ליוצרים להתמקד ביצירה במקום במאמץ תפעולי הכרוך בחיפוש ובגיוס תקציבים.
דולב, מנכ\"ל TV Format Fund מוסיף: \"אני שמח להיות שותף לעשיית טלוויזיה מקורית שהולכת ומתעצמת מדי יום. בזמן קצר חתמנו על 4 פורמטים ואני בהחלט יכול לומר שזוהי רק ההתחלה. אין ספק שהקרן היא שחקן חדש בנוף הטלוויזיה בישראל ואפילו בעולם ותהווה שחקן משמעותי עבור חברות הפקה, יוצרים ועוד. אני מאמין שבשנה הבאה נחתום על עוד מספר פורמטים חדשים עם הפקות נוספות. ענף יצור הפורמטים הטלוויזיוניים הולך ומתחזק מיום ליום ומהווה מעבר לגאווה וסיפוק מקצועיים כמו גם הכנסות למדינת ישראל\".
מייסדי TV Format Fund , אמיר ברמלי ואלון דולב (צילום: סטודיו לצילום zooz)
מייסדי TV Format Fund , אמיר ברמלי ואלון דולב (צילום: סטודיו לצילום zooz)
אז על איזה הפקות מדובר? \'300\' הוא שעשועון פריים-טיים אולפני חדש של סטודיו גלאם. במסגרת הפורמט מוקצבות 300 שניות לזוג מתמודדים על מנת לנסות ולעבור 8 שלבים במשחק ולזכות במיליון שקלים. את השעשועון פיתחו עמי גלאם, עודד קרמר ואיתי הרמן.
\'קשור לאמא\' בודקת את מערכת היחסים הטעונה והמצחיקה של אימהות ובנם או בתם הבוגרים, ובמהלך 72 שעות, הם נקשרים זה לזה במעין חבל טבור שאורכו מטר וחצי. את הפורמט יצרה סיגל שביט, המפיקה היא חברת ארצה הפקות, וההפצה - ארמוזה פורמטס.
ב-TUG צריכות 2 קבוצות מתחרות להכריע מי חכם יותר - טייסים או דיילות, כדורגלנים או שופטים ואפילו עורכי דין או רופאים, בתחרות טריוויה שקשורה גם למשיכת חבל. את הפורמט יצרו חברת Vivalet ויולי אוגוסט, שגם מפיקה. על ההפצה אחראית GLOBAL AGENCY.
ואילו Mission is Possible הוא שעשועון טלוויזיה קומי שבמרכזו משימה למתמודדים הנדרשים לאתר את \"הסמוי\", אדם בודד בקהל של מאות הנושא על גופו מעטפה עם כסף. בישראל יגישו את התכנית שי גולדשטיין ואבי נוסבאום. הפורמט פותח על ידי נבא הפקות של איציק נקש, עומר אביעד ואיתי ברקן. את הפורמט תפיץ דורי מדיה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד שעשועונים? השוק כבר מוצף חבל על ה$ (ל"ת)
    צופה 09/2014/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יוזמה מבורכת המון בהצלחה בהמשך הדרך (ל"ת)
    גילי 09/2014/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור