תקשורת ומדיה

כתב ערוץ 14 הציע נישואין לבת זוגו: "תודה ששלחת אותה אליי"

דרור בלאזאדה, כתב לענייני איראן בערוץ 14, הציע נישואין לבת זוגו נופר ברחבת הכותל המערבי. בפוסט ששיתף בחשבון האינסטגרם שלו, סיפר לאימו היקרה על הסכמתה של בת זוגו להצעת הנישואין: "תודה ששלחת אותה אליי. עשית בחירה מדויקת, כמו תמיד"

מערכת ice | 
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
דרור בלאזאדה, כתב לענייני איראן של חדשות 14, הציע נישואין לבת זוגו נופר. אותו אירוע מרגש התרחש אמש (שלישי) ברחבת הכותל המערבי שבירושלים.  בציוץ שפרסם אמש (שלישי) בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר), כתב העיתונאי הצעיר: "נופר אמרה כן!". לצד הציוץ, שיתף הכתב לענייני איראן של ערוץ 14 תמונה משותפת שלו עם בת זוגו  מאותו רגע מרגש. 
 
בעקבות הבשורה המשמחת, מיהרו עיתונאי ערוץ 14 לברך את דרור בלאזאדה. בין אנשי התקשורת המוכרים שפרגנו לכתב הצעיר, ניתן היה למנות את הלל ביטון רוזן, אריאל עידן ושמעון ריקלין.  לאחר שנחשף לציוץ של בלאזאדה, מגיש תוכנית הטלוויזיה "ריקלין ושות'" בערוץ 14, מיהרה לברך את העיתונאי הצעיר וכתב: "מזל טוב אח יקר". 
העיתונאי דרור בלאזאדה פרסם תיעוד נוסף מרגע הצעת הנישואין בכותל המערבי. בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, הוא פנה לאימו היקרה והודיע לה על הסכמתה של בת זוגו נופר להצעת הנישואין: "היי אמא, נופר הסכימה. תודה ששלחת אותה אליי. עשית בחירה מדויקת, כמו תמיד".
 
בהמשך הפוסט, דרור בלאזאדה, הכתב לענייני איראן של ערוץ 14, הביע את געגועיו לאימו: "אני אוהב אותך, מתגעגע אלייך וחושב עלייך בכל רגע. שלך, דרור".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה