תקשורת ומדיה

העיתונאי בן ה-55 חושף שהוא רוצה ילדים: "מרגיש שיש משהו שחסר לי"

עיתונאי האוכל ויוצר התוכן, ניב גלבוע, משתף כי ברצונו להפוך לאבא אחרי שנים ארוכות של התנגדות לרעיון ההורות וזוגיות ממושכת וחסרת ילדים. למרות שיש לו עוברים מוקפאים, מה מונע ממנו לדבריו להגשים את החלום?  

מערכת ice |  1
ניב גלבוע (צילום יוטיוב)
העיתונאי ומבקר המסעדות, ניב גלבוע, סיפר בפודקאסט של שלמור שטרוזמן "חצי הכוס המלאה", מבית הפודיום, על השינוי שחל ביחסו לילדים "היה לי בן זוג 17 שנה. נפרדנו לפני 10 שנים. היינו ביחד מגיל 26... לא רציתי ילדים כשהייתי אז. היום, משהו קצת משתנה. לא יודע אם הגיל אבל אני פתאום מרגיש שיש משהו שחסר לי. אבל הייתי מאוד תקיף נגד, שנים. עכשיו אני מרגיש פתאום... אבל אני גם יודע שבגילי אני כבר לא אעשה", אכזב גלבוע את שטורזמן, שניסתה לשכנע אותו לא לוותר על החלום.
"הילד שלי יהיה בן 20 ואני אהיה זקן בן שבעים בבית. לא, זה יפה להגיד זקן בן שבעים", הבהיר גלבוע, "היום אימא שלי בת שמונים ושתיים, היא נראית צעירה כמוך!".
כזכור, בראיון שפורסם לפני כשנתיים במאקו, גלבוע נידב פרטים נוספים לגבי ההתלבטות שהפכה להחמצה: "הזוגיות ההיא נגמרה בדיוק כשהיינו צעד אחד לפני ילדים. היום אני משלם בכל שנה 1,500 דולר למרפאה בהודו ששומרת ביציות מוקפאות עם הזרע שלי, וכולם לוחצים עליי לעשות ילדים. שאהיה אב חד-הורי, העיקר שיהיה לי ילד. אני מבין את זה, ישראל היא מדינת הפרו ורבו וכולם אומרים שכשמגיע ילד נפתח לך משהו בלב, אבל אני עסוק. מה להיות אבא לבד עכשיו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קודם תרד במשקל. היום עושים זאת עם אוזמפיק!!
    אורה 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזריקה...הכל כל כך קל ופשוט ..לכאורה
    סגור