מדדים ומחקרים

מאקו, YNET או וואלה? זה אתר החדשות האהוב בישראל

כמו תמיד, YNET במקום הראשון בישראל והוא אתר החדשות המועדף על הישראלים, כשהוא מקדים את וואלה שבמקום השני ואת מאקו שנשארת דירוג נוסף רק במקום השלישי בטבלה, בעוד מעריב במקום הרביעי בסך הכל
מערכת ice | 
דירוג האתרים המובילים (צילום shutterstock)
דירוג האתרים החודשי של ice לפי נתוני חברת הניתוח Similarweb בוחן איזה אתר הוא הנצפה ביותר בישראל, אילו אתרים קרסו והדרדרו בדירוג 5 אתרי החדשות הגדולים ואילו טיפסו במעלה הטבלה. אלו האתרים שאתם נכנסתם אליהם בלי הפסקה במהלך חודש ספטמבר 2024.
הבשורה הגדולה - הארץ כמעט מחוץ לטופ 10. העיתון הוותיק ביותר שאיבד לפני שלושה חודשים את את המקום בחמישייה לישראל היום וערוץ 14 שמראים אגב אופן סיקור שונה מאוד משל 'הארץ', גם כן יצאו מהטופ 5.
כמו תמיד, YNET במקום הראשון בישראל והוא אתר החדשות המועדף על הישראלים, כשהוא מקדים את וואלה שבמקום השני ואת מאקו שנשארת דירוג נוסף רק במקום השלישי בטבלה, בעוד מעריב במקום הרביעי בסך הכל.
אתר חדשות 12 מגיע למקום ה-6, ערוץ 14 כאמור אחריו ואתר ice במקום השמיני בטבלה, עלייה של מקום אחד מהמקום בחודש שעבר. הארץ רק תשיעי ואתר כאן 11 סוגרת את העשירייה המובילה.

בדירוג הכללי של 20 האתרים הכי נצפים, במקום הראשון כמו תמיד, גוגל.COM, שמקדים את יוטיוב בכמות הכניסות מישראל. פייסבוק במקום השלישי מעל YNET שהוא אתר החדשות הכי פופולרי בישראל. וואלה אחריו סוגר את החמישייה המובילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה