תקשורת ומדיה

דרמה בכאן 11: הכתב הגרמני התראיין לערוץ ונעצר: "הוחזקנו בכלא"

פול רונצהיימר, כתב המלחמות של העיתון הגרמני BILD, נעצר בביירות לאחר חיסול נסראללה ובעקבות הריאיון שהעניק למואב ורדי ב"כאן חדשות". על פי החשד, פול רונצהיימר וצוות הצילום שלו נעצרו ע"י חברים במודיעין הצבאי הלבנוני. פול רונצהיימר :"נעצרנו, נחקרנו ואפילו הוחזקו בכלא"

מערכת ice | 
חדשות כאן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
פול רונצהיימר, כתב המלחמות של העיתון הגרמני המוכר BILD, נעצר בביירות יום לאחר חיסול חסן נסראללה ובעקבות הריאיון שהעניק למואב ורדי, מגיש חדשות כאן 11. על פי הדיווח של העיתון הגרמני, הריאיון עם "כאן חדשות" סיבך את כתב המלחמות פול רונצהיימר זאת בעקבות העובדה כי אלמונים לקחו אותו ואת צוות הצילום שלו מחדר המלון שלהם למקום לא מוכר, שם נחקרו בעודם כבולים באזיקים ועיניהם מכוסות. 
על פי העיתון הגרמני, קיים חשד כי הגברים,  אשר חקרו את פול רונצהיימר וצוות הצילום שהיה איתו, הינם חברים במודיעין הצבאי הלבנוני. לאחר חקירה ממושכת, פול רונצהיימר שוחרר לאחר כ-12 שעות לאחר ששגרירות גרמניה התערבה בפרשה. 
 
בכתבתו שהתפרסמה היום (רביעי) בעיתון הגרמני BILD, כתב פול רונצהיימר: "מלבד העובדה שנעצרנו, נחקרנו ואפילו הוחזקו בכלא, קשה מאוד לכתבים רבים כרגע לדווח מהמקומות שבאמת הם בעלי משמעות.
עוד ציין רונצהיימר כי "חיזבאללה מעניק מעט מאוד היתרים לעיתונאים לפעול בלבנון ולמרות זאת, הבהיר: "כמובן שאמשיך לדווח על המלחמה הזו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה