תקשורת ומדיה

בן כספית בחשיפה דרמטית: "כדאי לזייפן להיוועץ עם עורכי דינו"

בן כספית סיפר לעוקביו כי הוקם פרופיל פקטיבי שלו ברשת החברתית X. בציוץ שפרסם בחשבון ה-X שלו, חשף כספית את אותו חשבון מזויף וכתב: "כדאי לזייפן להיוועץ עם עורכי דינו כבר עכשיו"

מערכת ice |  3
בן כספית (צילום פלאש 90/ משה שי)
העיתונאי בן כספית, אשר מגיש את תוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות" עם עמית סגל בערוץ 12, חשף היום (רביעי) כי הוקם חשבון פיקטיבי שלו ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). בציוץ שפרסם מוקדם יותר היום בחשבון ה-X שלו, כתב איש התקשורת המוכר:  "בוקר אור. רצ״ב פרופיל מזויף שנראה בדיוק כמו הפרופיל שלי, אבל איננו".
עוד כתב כספית לעוקביו: "זה יטופל מול טוויטר וברמת הסייבר (כדאי לזייפן להיוועץ עם עורכי דינו כבר עכשיו), אבל אל תיפלו בפח הזה. איך מזהים? פשוט מאוד. בפרופיל המזויף יש 100 עוקבים, במקורי יש מעל 410 אלף עוקבים". 
 
כזכור, משתתפים באירוע הרמת הכוסית בסניף הליכוד הממוקם בנתניה השליכו על אלי אלבג ביצים. אלבג, שמחה יחד עם קרובי חטופים אחרים על אותו אירוע, סיפר כי הוא לא התקבל כראוי על ידי אותם משתתפים.
אותו אירוע חריג גרר תגובות רבות וזכה לסיקור תקשורתי נרחב. בטורו באתר החדשות "מעריב", התייחס כספית לאירוע השלכת הביצים אל עבר אלי אלבג, אביה של החטופה לירי אלבג. כספית מתח ביקורת חריפה על פעילי מפלגת הליכוד וכתב: "זהו פרצופו של הביביזם. זוהי המפלצת שגדלה כאן אצלנו. זו פרצופה של מפלגת השלטון".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חחחחחחח הוא גם שטינקר כמוך? (ל"ת)
    דניאלה 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    כזבית
    המצליף 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה הקשר בין חלקה הראשון של הכתבה לחלקה השני באמת לא מובן,או שזו עוד שיטה להנדס לנו את המח
    סגור
  • 1.
    זיוף מיותר
    כספית קטנה 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איזו איוולת לזייף פרופיל של אדם שגם כך הוא מזייף ומזויף כל השנה. טיפשות
    סגור