תקשורת ומדיה

יעל בר זוהר מצטרפת לאביגדור ליברמן? "נשמע לי מעולה... קדימה"

בזמן שמדינה שלמה נכנסה לממ"דים, לחדרי מדרגות ולמקלטים והמתינה דרוכה לתוצאות הירי מאיראן, משפיעני רשת וכוכבים עם מאות אלפי עוקבים תיעדו את עצמם באותן סיטואציות מלחיצות והעבירו מסר הלאה. מי הודיעה שהיא בהתקף חרדה ולמה חשוב לדעת מהיכן נורה טיל?
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
השחקנית, יעל בר זוהר, פרסמה תמונה של בני משפחתה משחקים שש בש וכתבה ל-404 אלף עוקביה: "משנים אווירה אחרי הבומים הלא הגיוניים ששמענו מהממ"ד. הפגת מתח..."

מתוך חשבון האינסטגרם של יעל בר זוהר yaelbarzohar@
בר זוהר גם הגיבה בהתלהבות לפוסט של ליברמן המציע לתקוף מיד את איראן: "נשמע לי תוכנית מעולה... קדימה".
העיתונאית, מיכל פעילן, כתבת חדשות 12 שיתפה את עוקביה בשסן שאלות תשובות שהיא בהתקף חרדה. "כבר דמיינתי את עצמי מחביאה את הבנות בארון".

מתוך חשבון האינסטגרם של מיכל פעילן michalpeylan@
אושיית הרשת והמנחה, קורין גדעון, העלתה תמונה של ילדיה ישנים בממ"ד – האחד במיטה והאחת על המזרן ברצפה וכתבה: "מרחמת עליהם שזאת הילדות שלהם".

מתוך חשבון האינסטגרם של קורין גדעון corringideon@
גם כתבת קשת 12, ריטה גולדשטיין, שיתפה הווי ממ"די עם עוקביה והעלתה תמונה עם בן זוגה ובתה באזור מוגן והוסיפה: "איזה ערב. מלחיץ ונורא".

מתוך חשבון האינסטגרם של ריטה גולדשטיין goldrita@
יוצאת האח הגדול, ספיר בורגיל שהעלתה תיעוד שלה עם בעלה בחדר המדרגות הסבירה לעוקבים שהיא מעדיפה את חדר המדרגות כי הממ"ד שלה פונה לכיוון עזה. רק שאז עוקבים הסבו את תשומת לבה שהירי מגיע בכלל מאיראן. "אין לי כוחות נפשיים לעצמי", ענתה פליטת הריאליטי בצחוק.
בורגיל העלתה בנוסף את התיעוד מהפיגוע ביפו שהופיע בטלוויזיה וכתבה בבהלה: "אימאל'ה, זה הרחוב של סבא שלי. אלוהים, איזה מזל שהוא פה".

מתוך חשבון האינסטגרם של ספיר בורגיל sapir_borgil_aklom@
השף מאיר אדוני, הידוע בהתבטאויות הלוחמניות שלו, לא אכזב גם הפעם והעלה לסטורי פרקי תהילים לצד קריאה "לשרוף את השטן האיראני".
אלונה סער, שהפכה לאחרונה לבתו של שר וחבר קבינט, שיתפה תמונה של הכלב המתוק שלה עם תהייה: "מי הבן זונה שירה טיל על הכלב הזה?".

מתוך חשבון האינסטגרם של אלונה סער alonasaar@
השחקנית, בל אדם, פרסמה סטורי הומוריסטי יותר עם תמונה של הדברים שהכינה לעצמה לקראת המתקפה: מטען, נרות ו-3 בקבוקי עראק.
גם הקומיקאי אבי נוסבאום החליט להתבונן בצד המשעשע של המתקפה וכתב לעוקביו: "טיל בליסטי 15 דקות. טיל שיוט שעה וחצי. כטב"ם שלוש שעות. משלוח מהסופר – יומיים. איך?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה