תקשורת ומדיה

עמית סגל מגיב לביקורת: "עקומי המצח עם ההלקאה העצמית"

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, בחר לפתוח את השידור בתוכניתו במוצאי שבת בהרמת כוסית לחיים לרגל חיסולו של מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה. כעת הוא משיב לכל מי שביקר אותו על אימוץ מנהגי אויב וולגרים: "נהיית קצת שיעי"

מערכת ice |  4
עמית סגל
סגל, שמזג כוסית של ערק בתוכניתו, "פגוש את העיתונות", וצירף לחגיגה גם את עמיתו להגשה בן כספית, חווה מעט הסתייגות מהאקט כבר באולפן, ביניהם מדובר צה"ל לשעבר, רונן מנליס שציין כי עשרות אלפי מפונים לא ממש חוגגים היום. בהמשך הגיעה עוד ביקורת ציבורית כנגד המעשה של סגל וטענות נגדו על כך שהוא מאמץ הרגל של אויבים.
"אחד מהרגעים היותר תמוהים בתוכנית פגוש את העיתונות בחדשות 12", נכתב באתר וואלה. ועורך וואלה ברנז'ה, דוד ורטהיים אף הוסיף: "טוב שהטבע הוולגרי נחשף ומתקבע".
מנהיגת המחאה שקמה ברסלר, התייחסה גם היא לחיסולו של נסראללה וכתבה בטוויטר: "שמחה. בלי ערק ובלי בקלאוות. לא לחינם נתבקשנו‏ 'בנפול אויבך אל תשמח ובכשלו, אל יגל לבך'".
גם הכתבת הצבאית הוותיקה של כאן 11, כרמלה מנשה, יצאה נגד החגיגות באולפני הטלוויזיה עם היוודע חיסולו של נסראללה: "לא מכובד, לא רציני, זחוח ולא מקצועי לחגוג באולפנים, למחוא כפיים, להרים כוסית בשידור חי. יש 101 חטופים בעזה. איפוק זה כוח. אולפן שידור לתפיסתי זה לא שכונה".

מתוך חשבון האינסטגרם של עמית סגל amitsegalnews@
סגל, שלא היה מוכן להישאר חייב, כתב אמש תגובה מנומקת לכל המבקרים: "באשר לכל עקומי המצח שהסתייגו מהרמת כוסית עם מותו של רוצח המונים, כביכול בשם איזה ריחוק צונן ומערבי והטענה ש'אסור לנו להיות כמו אויבנו'. ובכן, כך קיבלו בארצות הברית ובאירופה את הידיעה על מותו של היטלר, ובקיצור, אפ אתה חש חוסר נוחות משמחה על מותו של הארכי טרוריסט, זה לא בגלל שאנחנו נהיינו דומים לאויבנו בחלוקת הבקלאוות אלא בגלל שאתה נהיית קצת שיעי עם ההלקאה העצמית עד זום דם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    את הבקלאוות אנחנו נוציא שהצורר ייתאסף אל אבותיו (ל"ת)
    עובד 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הוא לא ניהיה שיעי . הוא פשוט מסתגל לחיים במזרח התיכון
    RZ 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא כמו האשכנזים המתנשאים שהגיעו מרומניה רוסיה פולין וכו' . ורוצים לשנות את פני המזרח התיכון בשנות העליה הראשונות האשכנזים שהגיעו לארץ ישראל הבינו שהם מגיעים למזרח התיכון וידעו איך להתנהג בהתאם . והסימן המובהק לכך היה שהם גידלו שפמים כדי להידמות ליושבי האיזור . מה שבניהם היום לא מבינים ואימצו לעצמם את ההתנשאות את הרופסות ואת מפסידנות . הם רוצים עיסקה בכל מצב . אם אתה מנצח צריכים עסקה . אם אתה מפסיד זה הזמן לעסקה, אם אתה מדשדש זה בדיוק הזמן לעסקה .. זו דרך התבוסתנות . במשך עשרות שנים הסבירו להם בני עדות המזרח שעם הערבים צריכים להתנהג כמו ערבים . והם מרוב התנשאות ויהירות ויש אומרים גזענות הם לא הקשיבו להם ודרכו עליהם .. ולדעתי היום מתחילים להבין את הטעות האיומה . המזרח התיכון זה לא אירופה ולא אמריקה אלה ערבים ועם ערבים מתנהגים כמו ערבים . וזה אומר שהחזק והאכזר מנצחים . ואם מישהו חושב שזו לא הדרך . אנא שיעבור לגור באירופה . אבל אני אופטימי כי לדעתי אחרי המלחמה הזו . המדינה תשתנה מבלי הכר . פניה לא יהיו עוד כפני הרחמנים וההומנים. או אם להיות יותר בוטה תבוסתנים
    סגור
  • 2.
    עמית סגל והערק
    ברקוביץ 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נתנו לבחור ילדותי ובעל יכולת ורבלית טובה , להעביר אל עם ישראל דרך המדיה הצצה לעולם האינפנטיליות. הזחיחות הזלזול והאגו הנפוח הם חלק ממקור הבעיה של עם ישראל.......מתאים לבחור לעבור לערוץ 14.
    סגור
  • 1.
    ארכי רוצח שפגש את גורלו גורל אשר היה צריך לפגוש בו מזמן (ל"ת)
    דן 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור