תקשורת ומדיה

בשידור חי: מגישת הטלוויזיה בוכה בגלל מותו של נסראללה

בערוץ אל מיאדין שמזוהה עם חמאס התקשו לקבל את הבשורה על חיסולו. בדבריה, הדגישה המגישה את תרומתו של נסראללה למאבק הפלסטיני, באומרה "הוא הגן על עזה, הוא הגן על פלסטין". תגובתה הנרגשת משקפת את מעמדו המיוחד של נסראללה בקרב תומכי חיזבאללה ואת ההלם שאחז בהם לנוכח הידיעה על מותו. צפו
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בשידור דרמטי בערוץ אל-מיאדין הלבנוני, המזוהה עם חיזבאללה, פרצה מגישת טלוויזיה בבכי תוך כדי הודעה על מותו של מזכ"ל הארגון, חסן נסראללה. המגישה, שהתקשתה לשלוט ברגשותיה, תיארה את נסראללה כ"אדון הקדושים" וציינה כי "הוא היה המצפן הראשון והאחרון שלנו ומת מות קדושים".
בדבריה, הדגישה המגישה את תרומתו של נסראללה למאבק הפלסטיני, באומרה "הוא הגן על עזה, הוא הגן על פלסטין". תגובתה הנרגשת משקפת את מעמדו המיוחד של נסראללה בקרב תומכי חיזבאללה ואת ההלם שאחז בהם לנוכח הידיעה על מותו.

חיזבאללה אישר באופן רשמי את מותו של נסראללה בסביבות השעה 14:00, מה שהוביל לגל של תגובות אבל בכלי התקשורת המזוהים עם הארגון בלבנון. התגובות הרגשיות מדגישות את השפעתו העמוקה של נסראללה על תומכיו ואת המשבר הפוטנציאלי שמותו עלול ליצור בהנהגת הארגון.
אירוע זה מסמן נקודת מפנה משמעותית באזור, כאשר מותו של אחד המנהיגים המשפיעים ביותר בלבנון ובמזרח התיכון עשוי להוביל לשינויים דרמטיים במאזן הכוחות האזורי ובמדיניות של חיזבאללה. השאלה המרכזית כעת היא מי יירש את מקומו של נסראללה וכיצד ישפיע הדבר על היציבות באזור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה