תקשורת ומדיה

אלין כהן מתייחסת לראשונה לשקר של חייה: "איזו ילדה מטומטמת, מה עשית?"

אושיית הרשת ואשת העסקים חשפה אמש לראשונה מה קרה ביום בו כתב הרכילות ערן סויסה חשף שהשפתיים שלה אינן טבעיות ומדוע שיקרה לגביהן כל השנים? "ההורים שלי אמרו לי שאם ישאלו אותי אם עשיתי שפתיים אז להגיד שכן ולא לשקר"

מערכת ice | 
אלין כהן (צילום יוטיוב/ אלין כהן)
תקציר האירוע עד כה: אלין כהן, אחת המשפיעניות הגדולות בישראל ובעלת חברת קוסמטיקה על שמה, טענה במשך שנים כי השפתיים שלה, שהפכו לסמל המסחרי של הצעירה, הן טבעיות. ערן סויסה, כתה הבידור והרכילות של ישראל היום, פרסם ידיעה לפיה השפתיים אינן טבעיות ועברו עיבוי באמצעות חומרי מילוי -  מה שגרם לכוכבת להתמודד עם הסערה התקשורתית שבאה בעקבותיה.
"זה היה רגע מאוד מטלטל עבורי. כשראיתי את הפוסט הזה צרחתי בבית. אמרתי לעצמי, איזה ילדה מטומטמת ומה עשית", שיתפה כהן את הרגע בו התוודעה לידיעה שחשפה אותה. "מאוד כעסתי על עצמי. ההורים שלי אמרו לי לא לשקר".
כהן מתארת כיצד השקר התחיל מראיון בו נשאלה על סוגיית השפתיים באופן ישיר וחסר רגישות – מה שעצבן אותה וגרם לה להגיד שלא, באופן אינסטינקטיבי.
"עשיתי שפתיים כי הייתי ילדה עם חוסר ביטחון מאוד גדול. מגיל קטן הייתי שמה עדשות ושכבות של איפור בגלל אקנה מאוד קשה, והתאונה שעברתי. רק חיפשתי איפה למצוא את הביטחון הזה וככל שהתפרסמתי, אז האגו שלי גדל, אבל אני עדיין הייתי ילדה וכנראה שלא ידעתי איך להכיל את זה, ורציתי להאמין שיש לי ביטחון - אבל זה לא היה אמיתי", שיתפה כהן במסגרת הפודקאסט "חשבון נפש", שמפגיש בין סויסה למפורסמים עימם הסתכסך, לשיחת פיוס.

"בזמנו היית האדם שהכי שנאתי בעולם", גילתה כהן לסויסה, "אבל היום אני מודה לך שבאיזשהו מקום העמדת אותי בסיטואציה הלא פשוטה הזאת וגרמת לי להתעמת עם עצמי".
בעקבות החשיפה, כהן החליטה לקחת פסק זמן ובהמשך גם להמיס את השפתיים: "הרגשתי שאני מורידה מעצמי עול והגעתי למקום של נחת". הכוכבת סיימה את הריאיון גם בהבטחה: "היום אני לא אשקר, למדתי על בשרי שאין כמו האמת״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה