תקשורת ומדיה

ערן סויסה נפרד מהמדור: "הפוסט הכי חשוב שהעליתי בחיי"

כתב הרכילות והבידור המפורסם בארץ עוזב את המדור שלו בישראל היום ויעמוד בראש FORREAL, גוף חדש ונפרד שיסקר את עולמות הזוהר והסלבס: "מתחייבים להביא את הסיפורים לפני כולם"

מערכת ice | 
ערן סויסה (צילום אסף אמברם)
"מי מספר לילד הדתי שהלך עם כיפת 'לשון הרע, דבר נורא', שבעוד 30 שנה הוא יעמוד בראש מיזם בידור ורכילות", כך פתח כתב הרכילות ערן סויסה את הפוסט החשוף שלו ביממה האחרונה, אותו כינה "הפוסט המקצועי הכי חשוב שהעליתי בחיי".
סוויסה שידוע ככתב התקשורת והבידור של ישראל היום, מספר בווידוי ארוך על תחילת דרכו המקצועית ב-2005, עת היה חייל משוחרר מגלי צה"ל שנקרא להצטרף למעריב ככתב רכילות. " כיוצא שאלה טרי שעדיין בוחן שאלות אמונה אקוטיות, התשובה הייתה חד משמעית: יש אלוהים ולכן אני לא אהיה כתב רכילות".
למרות ההתנגדות הראשונית, סויסה שוכנע לדבריו לבסוף להביא את עצמו וערכיו לתוך עולמות הרכילות והבידור והפך לסיפור הצלחה: תחילה כ"מלך הביצה" במעריב ולאחר מכן כבעל מדור "סויסה כבר יודע" בישראל היום. כעת, הוא חושף את המיזם החדש בהובלתו.
"כבר למעלה משנה ש"ישראל היום" ואני עובדים על גוף חדש ונפרד, שיתן את המענה הראוי לתחום ושמו FORREAL", מגלה סויסה. "אני והצוות (המעולה) שלנו מתחייבים להיות המקור המוביל והאמין לסיפורים וחשיפות... הכל ייעשה תוך שמירה על יושרה, אמינות וכבודם של כל מושאי הסיקור".
הפלטפורמה החדשה, שמוגדרת "מיזם תוכן עצמאי", צברה כבר קרוב ל-31 אלף עוקבים באינסטגרם (נכון למועד כתיבת שורות אלו). סויסה עתיד לשמש בה ככתב ועורך ראשי.
"נשתדל להיות האתנחתא והבריחה שלכם, בעולם מורכב, מאתגר ועמוס בחדשות קשות", מבטיח סויסה, "אני מגשים את החלום הגדול בחיים המקצועיים שלי".
סויסה נחשב לאחד מכתבי הרכילות ההוגנים והאהובים על הסלבס, שמיהרו לפרגן ולברך את העיתונאי. "כל כך אוהבת", כתבה חברתו ציפי רפאלי. "בהצלחה נשמה", הוסיף גיא זו ארץ. "בעזרת השם תעשה את זה בענק", איחלה זוכת האח הגדול טליה עובדיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה