תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 12 ביטלה חתונה - ונמצאת בקשר עם קולגה מערוץ מתחרה

מגישת קשת 12 והדוגמנית יעל בר זוהר פרסמה כי אשת הסושיאל של חדשות 12 ומגישת פינת "החדשות טובות" מחפשת זוגיות - ואז נחשף כי היא בקשר עם עיתונאי מערוץ מתחרה
מערכת ice |  1
החדשות 12 (צילום מסך קשת 12)
אוראל ניסן, אשת הסושיאל של חדשות 12 ומגישת פינת "החדשות הטובות" של קשת 12, חשפה לאחרונה כי ביטלה את החתונה שלה.
בסטורי שהעלתה ניסן בסוף השבוע פרסמה כי אחרי הדרמה שהייתה לה בטיסה לניו יורק, היא הרגישה בודדה עד שקיבלה שיחת טלפון מהחבר עידו קנר, עיתונאי מערוץ כאן 11.

(מתוך חשבון האינסטגרם של אוראל ניסן)
נזכיר כי בסרטון מיוחד שפרסמה יעל בר זוהר בחשבון האינסטגרם שלה, בר זוהר סיפרה לעוקביה על אוראל ניסן, מנהלת הסושיאל של חדשות 12 ומגישת פינת "החדשות הטובות"  בתוכנית הבוקר של ערוץ 12. 
בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, בר זוהר סיפרה כי היא מעוניינת למצוא למגישה הצעירה של קשת 12 בן זוג ראוי.  "טוב, אנחנו פה אחרי שיחת בוקר, שיחת בנות, שיחת נשים ודיברנו על אהבה. עכשיו אוראל, לא יודעים כמה היא מדהימה, כמה היא רצינית, כמה היא עמוקה וכמה היא רוצה זוגיות", סיפרה יעל בר זוהר לעוקביה. אוראל ניסן, שהקשיבה לדבריה של דוגמנית העבר, מיהרה להשיב ואמרה: "האמת, שאת מרגשת אותי".
לאחר מכן חשפה ניסן בחשבון הטיקטוק שלה כי היא ביטלה את החתונה שלה. ניסן פרסמה סרטון טיקטוק מרגש במיוחד, בו היא ביצעה טרנד מוכר הדורש ממנה להרכיב לוק לקראת חתונת החלומות שלה. בסרטון המדובר, חשפה אשת הסושיאל של חדשות 12 והמגישה הצעירה בתוכנית הבוקר של קשת 12, גילוי מרעיש. "ביטלנו את החתונה ולא חשבתי שהטרנד הזה יהיה טריגר". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבת הסואישייל
    מאוד מעניין 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דור מטומטם
    סגור