תקשורת ומדיה

חדשות 12 חוטפת תביעה מאביחי מנדלבליט | כל הפרטים

לאחר חשיפת ההקלטות של עו"ד אפי נוה ואביחי מנדלבליט, החליט היועמ"ש לשעבר לפעול נגד חדשות 12. אביחי מנדלבליט, היועמ"ש לשעבר, הגיש תביעה בבית המשפט המחוזי נגד חדשות 12 ובה ביקשה כי בית המשפט ימנע מהערוץ לפרסם כל חומר נוסף שיש ברשותם מהטלפונים של נוה | כל הפרטים

מערכת ice |  1
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
לאחר שאמש (שלישי) נחשפו ההקלטות שלו ושל עו"ד אפי נוה, היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, הלוא הוא אביחי מנדלבליט, הגיש תביעה בבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד חברת חדשות 12
על פי הפרסום של ביני אשכנזי, כתב המשפט של "וואלה", בתביעה שהגיש היועמ"ש לבית המשפט המחוזי בתל אביב, מבקש מנדלבליט כי בית המשפט יאסור על חדשות 12 לפרסם כל חומר נוסף שיש ברשותם מהטלפונים של אפי נוה. 
עוד נכתב בתביעה שהגיש מנדלבליט נגד חדשות 12, כי יש לקבוע שהפרסום אמש היה בניגוד לצו איסור הפרסום שחל לכאורה על החומרים הנכללים בטלפון הנייד של נוה ושהופצו בזמן פרוץ פרשת מין תמורת מינויים.                                                              
בקשה למניעת השידור אמש (רביעי) שהוגשה על ידי מנדלבליט לבית המשפט השלום בת״א, נדחתה. בכתב התביעה, מנדלבליט מצרף את הודעות האס אם אס שבהם הוא התבקש לתת תגובה לכתבה שפורסמה אמש. יש לציין, טרם נמסרה תגובתו של מנדלבליט בנושא. 
חשיפת הקלטות של עו"ד אפי נוה ואביחי מנדלבליט עוררה סערה תקשורתית וציבורית רחבה. על פי ההקלטות שהציג עמית סגל במהדורה המרכזית של חדשות 12, עולה כי יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה והיועץ המשפטי לשעבר אביחי מנדלביט, איחדו כוחות במינויו של מנדלבליט לתפקיד היועמ"ש. בין אנשי התקשורת הבולטים שתקפו את מנדלבליט הייתה איילה חסון שצייצה בחשבון ה-X שלה (לשעבר טוויטר): "בושה של שומר סף". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרשת משפטים בושה. פרשת פרקלטים חרפה וגועל. (ל"ת)
    תמי 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור