משפט

טלי גוטליב מגיבה לחשיפה על אפי נוה: "גועל של ניצול לרעה"

טלי גוטליב מבקרת בחריפות את אביחי מַנדלבליט, בעקבות הפרסום של העיתונאי יואב יצחק, מו"ל ועורך אתר NEWS1. על פי הפרסום של יצחק, כאשר מנדלבליט כיהן כיועץ המשפטי לממשלה, הוא הדליף לעו"ד אפי נוה, כאשר זה שימש כראש לשכת עורכי הדין, מידע מוכמן מהחקירות בתיקי ראש הממשלה. טלי גוטליב: "איזה יושר, איזו הגינות"

מערכת ice |  4
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, עטיה מוחמד)
חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) תקפה את אביחי מַנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, בעקבות הפרסום של העיתונאי יואב יצחק, מו"ל ועורך אתר NEWS1. על פי הפרסום של יצחק, כאשר מנדלבליט כיהן כיועץ המשפטי לממשלה, הוא הדליף לעו"ד אפי נוה, כאשר זה שימש כראש לשכת עורכי הדין, מידע מוכמן מהחקירות בתיקי ראש הממשלה. 
לטענת יצחק, אותה הדלפה התרחשה בעת קיום החקירות בפרשות שעוררו בזמנו סערה רבה: תיק המתנות (1000), תיק נתניהו-מוזס (2000) ותיק בזק (4000). בעקבות אותו פרסום של יצחק על היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, גוטליב מיהרה להגיב על כך בציוץ ברשת החברתית X. 
 
"׳איזה יושר, איזו הגינות׳... מנדלבליט, זה שחתם על כתב אישום נגד רה״מ, הדליף לאפי נוה בזמן אמת, שאין ראיות בתיק המתנות ולא צריך היה להגיש נגד נתניהו כתב אישום", כך כתב חה"כ גוטליב ברשת החברתית X.
גוטליב המשיכה לתקוף את היועץ המשפטי לממשלה לשעבר וכתבה: "גועל של ניצול לרעה של כוח השררה! מנדלבליט בתפקידו כיועמ״ש שיקר את עם ישראל שיש ראיות נגד רה״מ נתניהו והוביל רדיפה זדונית פוליטית מתוך כוונה להעביר רה״מ מתפקידו. איזו חרפה. תודה ליואב יצחק העיתונאי האמיץ על החשיפה".
על פי הפרסום של יואב יצחק באתר NEWS1, מנדלבליט נהג לשוחח בפתיחות עם נוה ואף שיתף אותו לגבי פרטים רגישים ביותר מתוך החקירות ובתובנותיו. על פי הפרסום של יצחק, מנדלבליט אמר לנוה כי נתניהו "אינו עבריין" והוסיף כי הוא אמנם נהנתן אך הדבר לא מצדיק הגשת כתב אישום בתיק 1000.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כמה גוטליב
    אני 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעיה שלה שאין שום חיבור בין השכל לפה . זה חוזר אצלה כל הזמן . קודם שתוודא שיואב יצחק מסתמך על חומר כתוב , ברור וחד משמעי , אחר"כ שתילמד במה מדובר ואחר"כ תתחיל לצרוח כהרגלה .
    סגור
  • 3.
    אם היו עושים את המהפכה המשטרית
    רפי 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היו עושים את המהפכה המשפטית הדברים האלה לא היו נחשפים כי היו מצליחים להשתלט גם על התקשורת.כמו כן המושחתים הכבדים יושבים על ידך בכנסת,ביבי,דרעי,אמסלם,וכו....
    סגור
  • 2.
    לא.נ. אפי נבעה יש כפי גם הוא א נ. עירקי קירח (ל"ת)
    בכירי לשכה בושה 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טלי גוטליב אמיצה ושטייף הדס צודקת (ל"ת)
    נווה השחית המערכת 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור