תקשורת ומדיה

דנה גרוצקי: "אני שונאת את העובדה שאני צריכה להסתיר את הפנים"

מנחת הטלוויזיה ומגישת "ערב טוב עם גיא פינס", דנה גרוצקי, חושפת בפוסט את הקושי הרגשי שלה להתמודד עם האיסור לחשוף את בתה הבכורה ברשת, בעוד היא מתעדת את שלושת ילדיה הנוספים ובעלה. מי החברה המוכרת שעודדה אותה?  

מערכת ice | 
דנה גרוצקי (צילוםף אסף לב) (צילום אסף לב)
מנחת הטלוויזיה, דנה גרוצקי (39), שיתפה היום את 203 אלף עוקביה בתמונה משפחתית מתוקה במעלית. בצילום הופיעו גרוצקי, בעלה, המסעדן אסף ליס, בתם ג'יה והתאומים דין ונינה.
מי שעוד תועדה בתמונה היא בתה הבכורה של גרוצקי, אלכס, מנישואיה לחיים שטרן, אותה היא איננה מורשת לחשוף ברשת החברתית. על פניה של אלכס, גרוצקי הוסיפה לב אפור שיסתיר אותה.
"אני כל כך אוהבת את המשפחה שלי ואני כל כך שונאת את העובדה שאני צריכה להסתיר את הפנים היפות שלך, אלכס", כתבה המגישה בפנייה לבתה הבכורה והוסיפה אימוג'י לב אדום.

צילום מתוך חשבון האינסטגרם של דנה גרוצקי @danagrotsky
מי שניסתה, בין היתר, לעודד את גרוצקי בתגובות לפוסט היא פאולה רוזנברג, חברתה, שכתבה לה: "האהבה שלך אליה יותר גדולה מהכל".
בראיון למגזין "לאישה" מלפני כשנתיים, סיפרה גרוצקי על הקושי לגדל ילדים מאבות שונים, בצל גירושין והקמת בית נוסף בפרק ב': "יש שלושה ילדים קטנים שאני צריכה להסביר להם לאן אחותם הולכת. ג'יה כבר בגיל שהיא מתחילה להבין שלאלכס יש אבא אחר, וזה קשה לה. היא שואלת כל הזמן מתי היא תחזור. הלוואי שיכולתי לשתף תמונות שלה באינסטגרם, כי לפעמים בא לי לצעוק את זה מכל גג אפשרי: 'אלכס היא האחות הכי טובה ביקום'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה