רכילות עסקית

צפו: ריטה וגיא פינס כפי שמעולם לא ראיתם אותם

יום ההולדת של המפיק מוטי רייף, חיבר בין עולמות הדוגמנות, האמנות והתרבות והצליח לגרום לביצה להתאחד יחד ולשחרר פאסון. צפו בגיא פינס שר עם עינת שרוף, להקת סקסטה מתאחדת וריטה עושה הומאז' למרלין מונרו

מערכת ice |  2
גיא פינס (צילום אינסטגרם/ גיא פינס)
המפיק ואיש העסקים, מוטי רייף, הוא אחת מהדמויות האהובות ביותר בעולם הבידור והתרבות ואיש שמצליח להתחבר כמעט לכולם. לכבוד חגיגות 60 של מי שמשמש גם חבר מועצת העיר תל אביב, התכנסו אנשי חברה, בידור ותרבות לברך את המפיק האגדי, ביניהם: לאה שנירר, אירית רחמים, ענת בירן פרוסט, אומן הדראג, קיי לונג, וחברתו הקרובה של רייף נועה תשבי ששלחה איחולים מרחוק.
מתוך חשבון האינסטגרם של @izsak
חגיגת יום ההולדת של רייף, שהתרחשה בחצר הבית, הביאה גם לאיחוד של להקת סקסטה על הבמה (רייף היה בן זוגה של חברת הלהקה פנינה בריק ולהם תאומים). בנו ובתו של רייף בירכו אותו: "אתה לא אבא קלאסי אבל אתה מושלם ברמות הכי גבוהות". והזמרת ריטה שרה לרייף Happy Birthday בהומאז' מחוייך למרלין מונרו ששרה לנשיא קנדי.
מתוך חשבון האינסטגרם של @izsak
מתוך חשבון האינסטגרם של מוטי רייף @mottyreif
בקהל נצפו, בין היתר, גלית גוטמן, גיא פינס שהפתיע בדואטים עם עינת שרוף, אורנה דץ, מלי לוי, תקווה גדעון, בל אגם, רונית יודקביץ', סנדרה רינגלר, רני רהב ועוד. אורחת הכבוד ביום ההולדת הייתה אימו של רייף עליה אמר המפיק: "בזכות האישה הזאת אני דואג לכל אישה בחיים שלי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מוטי רייף חייב הרבה לנשים בכלל ולנשים בחייו
    מוטי רייף גדל בשנה 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא מבין איפה הכל החל וידע לתת קרדיט לאמא. אבל מוטי רייף חייב גם תודות לנשים בחייו. לפנינה בריק, אם ילדיו, לפינצ'י מור ז"ל חברתו הטובה, לתמי בן עמי ז"ל, חברתו הטובה, ולעולם האופנה, המורכב מרוב נשי, כולן זיהו את כשרונו ותמכו בו, קידמו אותו והיו לו לעוגן בתעשיית האופנה הישראלית. מאחלת לרייף, בריאות, חיוניות ונחת. שיהיה לו כל טוב.
    סגור
  • 1.
    מוטי רייף
    איתן 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב, קצת מאוחר,אבל הוא בחור עלה כיפק בריאות נחת ואושר
    סגור