תרבות ופנאי

מוטי רייף חושף את האמת המרה: "אין לאף אחד סיכוי" | צפו

מוטי רייף התארח בפודקאסט של איתי סגל והודה בכאב כי בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר לדוגמנים ומעצבי אופנה ישראליים אין סיכוי להצליח בחו"ל. מוטי רייף: "הם לא רוצים שום קשר איתנו. גם החברים הטובים או החברות הטובות, לא יכולות להרשות לעצמן כי הם מסכנים את עצמם. כולם, ללא יוצא מן הכלל"

מערכת ice | 
תצוגת אופנה-אילוסטרציה AI
מוטי רייף, איש העסקים המצליח ואחד ממפיקי העל בעולמות האופנה והטלוויזיה הישראלית, התארח לאחרונה בפודקאסט של איתי סגל, אשר מרבה לראיין אנשי תקשורת ומפורסמים רבים בחברה הישראלית. רייף סיפר לסגל על השלכות אירועי ה-7 באוקטובר ומלחמת "חרבות ברזל" על עולם האופנה בישראל בכלל ועל הדוגמניות הישראליות בפרט. 
"לא רוצים אותנו בשום מקום היום, אבל אני מבין גם את ליבם", כך פתח רייף את דבריו. איש העסקים המצליח, אשר מוכר כמפיק העל של אירועי האופנה הגדולים בישראל, הסביר את טענתו ואמר: "אני חזרתי מלונדון, חזרתי מניו יורק, מה שהאנשים האלה רואים בטלוויזיה, זה לא מה שאנחנו רואים פה. אז אתה יודע, אין לך מה לומר. הם לא רוצים שום קשר איתנו. גם החברים הטובים או החברות הטובות, לא יכולות להרשות לעצמן כי הם מסכנים את עצמם. כולם, ללא יוצא מן הכלל".
לאחר שנשאל מה משמעות אותם הדברים מבחינת האופנה הישראלית, ציין מוטי רייף כי לאף דוגמנית צעירה אין סיכוי להצליח מעבר לים. "אין לאף אחד סיכוי היום", כך הדגיש רייף.
מלבד זאת, רייף הדגיש כי גם אנשי העסקים היהודים, אשר פועלים בעמדות מפתח ברחבי העולם, לא מעוניינים לקחת את הסיכון בשיתוף פעולה עם דוגמן או שחקן ישראלי. לטענתו, מי שיקבל שחקנים, דוגמנים, במאים ואנשי עסקים ישראליים הן הקהילות היהודיות בלבד.  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה