תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 12 חושפת: זו הסיבה שמשפחות החטופים לא מספרות הכל

בריאיון ליוסי מרשק, מיכל פעילן סיפרה כי משפחות החטופים לא חושפות את כל המידע על יקיריהן המוחזקים בשבי חמאס. מיכל פעילן: "אומרים להם בחדר אל תדברו כי זה מחזק את חמאס. בעיקר הם חוששים שזה יפגע בחטופים שלהם כי האויב שומע"
מערכת ice |  3
מיכל פעילן מתפרקת בשידור (צילום צילום מסך מתוך תוכניתו של רפי רשף בקשת)
מיכל פעילן, כתבת הרווחה של חדשות 12 אשר מרבה לסקר את מצבם של החטופים ובני משפחותיהם בימים מורכבים אלו, התארחה בפודקאסט "לך תחפש" של השחקן יוסי מרשק
לאחר שנשאלה האם הדיווחים על מצב החטופים המוחזקים בשבי תרמו לאפיון הסוגיה כפוליטית בקרב החברה הישראלית, מיהרה מיכל פעילן להשיב: "לא, אנחנו מדווחים על המציאות. מה אני אעשה? אני לא אדווח? יושבות משפחות ואומרות לי שאומרים להם בחדר אל תדברו כי זה מחזק את חמאס. להיפך, אם זה היה תלוי בי, הייתי אומרת עוד הרבה דברים שנאמרים להם בחדרים. אני מכבדת את רצונם ושומרת עליהם". 
בהמשך הריאיון, פעילן נשאלה האם משפחות החטופים אכן שומרות על סודיות ונענות לבקשת אותם גורמים ביטחוניים שלא לחשוף את כל הסיפורים המטרידים עם כלי התקשורת, השיבה כתבת חדשות 12: "יש דברים שהם לא אומרים וגם יש דברים שהם אומרים והם פשוט מבקשים שאנחנו לא נאמר, ואנחנו מכבדים את זה. אני אומר לך שאני יודעת על דברים שנאמרים להם היום ונאמרו להם בעבר, שאני לא יכולה לפרסם כי אני מכבדת את רצונם". 
 
@allinhouseofpodcasts

״אל תדברו כי זה מחזק את חמאס״ לך תחפש | פרק 3 יוסי מרשק מארח את מיכל פעילן מחר זה בחוץ בכל הפלטפורמות

♬ צליל מקורי - All•in הבית של הפודקאסטים
עוד חשפה מיכל פעילן בפני יוסי מרשק: "בעיקר הם חוששים שזה יפגע בחטופים שלהם כי האויב שומע. זה באמת תסכול. כאילו, אתה מבין שיש משפחות שהיום מחזרות אחרי ראש הממשלה ורעייתו מתוך אמונה שזה מה שצריך לעשות עכשיו. הם חושבים שזה מה שיציל את הילדים שלהם". 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פעילן הפרוגרסיבית, לא מאמינים בכלום!! בובה על חוט!! (ל"ת)
    זומביה 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    מיכל פעילן
    אחת 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כמה פייק נייוז את משדרת איך את יודעת מה מצב החטופים?
    סגור
  • 1.
    מיכל מגלה חולשה
    ירון 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    המשפחות במצב נפשי ותפקודי הכי גרוע שאדם יכול להיות בו. ביבי במצב הכי חזק שאדם יכול להגיע אליו (טירוף).הוא מבקש מהם בקשות הפוכות לעניינן, את מבינה את זה אבל מגלה התחשבות בחולשתן !? את מומחית לתקשורת , מבינה דעת קהל ומסייעת לאויב הכי נורא שלהם במזימותיו. צאי לחזית המערכות עם התפישה המקצועית שלך תחוללי את הדרמה הראייה לאירוע ההזוי הזה ותצילי את החטופים ואותנו ממשטר עויין
    סגור