ויראלי

עסקת החטופים וחילוץ הגופות במוקד: זה הנושא הכי חם ברשת השבוע

חברת MIG Ai המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי מכריזה כי מבצע חילוץ החטופים הינו הנושא החם של השבוע. על פי הנתונים, הנושא זכה ל-4,169 אזכורים ברשתות החברתיות, בהם רבים שקראו להגיע לעסקה מיד
מערכת ice | 
הפגנות למען החזרת החטופים (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
השבוע האחרון הסתיים עם מפח נפש גדול, אחרי ש-6 גופות של חטופים הוחזרו על ידי כוחות צה"ל במבצע נועז מעזה, גופות של חטופים שהיו בחיים והוחזקו בשבי בזמן שנחטפו, מה שמדגיש עוד יותר את הצורך לעסקת חטופים כמה שיותר מהר. אלה גם היו הנושאים החמים ביותר ברשת השבוע, על פי ניטור שערכה חברת MIG AI, המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי.
מבצע החזרת הגופות כאמור היה הנושא הכי חם בשת השבוע, כאשר הוא הוזכר 4,169 פעמים ברשתות החברתיות, 556 פעמים באתרי חדשות, 87 פעמים בעיתונות כתובה, ברדיו ובטלוויזיה 1,284 פעמים. בנוסף, הנושא גרף 277,037 לייקים ו-40,185 תגובות.
מספר ציוצים צדו את עינינו בטוויטר, בהם של אמיר שפרלינג, שכתב: "אתמול התחיל עם מטח של רקטות על הצפון, כעבור שעתיים הודיעו על החזרת 6 גופות מעזה של חטופים שנחטפו חיים מישראל, בצהריים אמא של חטוף סיפרה שראש המוסד עדכן אותה שבממשלה הנוכחית אין סיכוי לעסקה, בערב פורסם שראש הממשלה מנהל משא ומתן עם חמאס כמו עם ההסתדרות, ושוב מטח רקטות"
"בלילה אמא של חטוף שפגשה באותו יום את נתניהו הציעה את הבן של הרמטכ״ל תמורת החטופים, וככה הלכנו לישון, אין שום אדם במדינה מערבית מתקדמת שהיה מסוגל לספוג את כל הרשע, הרוע, האלימות והטמטום הזאת ביום אחד, אם לא מתחשק לכם לקום הבוקר זה מובן, אתם לא לבד".
גם הציוץ של איציק אלרוב גרר הרבה מאוד תגובות בטוויטר, אחרי שכתב כי "שישה חטופים שנחטפו לעזה בחיים - הוחזרו הלילה בארונות. עדיין יש טמבלים שהמילה *עכשיו* מפריעה להם?".
 
 
בפייסבוק, צד את עינינו הפוסט קורע הלב של דודתה של עדן ירושלמי, שעדיין מוחזקת בשבי החמאס, כרמית יצחקי, שכתבה: "עדן ירושלמי נחטפה לעזה. 6 גופות חטופים חולצו הלילה מעזה. שמחה מהולה בעצב. היה אפשר להציל אותם. כל השישה נחטפו בחיים. שמחה בשביל המשפחות שזכו לקבורה מכובדת ליקיריהם. השעון מתקתק והזמן משחק לרעתנו".
"109 חטופים עדיין שם, בפחד נוראי, ברעב מחפיר, בתוך מנהרות חשוכות, ללא אור יום וטיפת אוויר. עדנונה שלי, אחיינית נשמתי, תחזיקי מעמד! ממשיכים להילחם! מתגעגעת עד כאב, דודוש שלך".
באינסטגרם, אחד הפוסטים בוויראליים ביותר בנושא היה של נטלי דדון, שכתבה: "צה״ל חילץ הלילה 6 גופות של חטופים ממנהרה ברצועת עזה. במבצע משותף של כוחות צה”ל והשב”כ, חולצו גופותיהם של חיים פרי ז”ל, יורם מצגר ז”ל, אברהם מונדר ז”ל, נדב פופלוול ז”ל, אלכסנדר דנציג ז”ל, ויגב בוכשטב ז”ל, מרצועת עזה לשטח מדינת ישראל. הודעה נמסרה למשפחותיהם ע”י נציגי צה”ל".
‏חיים פרי, יורם מצגר, אברהם מונדר, נדב פופלוול, אלכסנדר דנציג ויגב בוכשטב נחטפו בחיים ונרצחו בשבי החמאס. ‏מספר החטופים שנשארו ברצועה הוא 109 חטופים, תודה ללוחמינו המקדשים את נופלינו ומסכנים את חייהם על מנת להביא כל אח ואחות לקבר ישראל. עם ישראל משתתף בצער המשפחות. יהי זכרם ברוך לעד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה