תקשורת ומדיה

סמארטפון למבוגרים בלבד? חברת התקשורת בהמלצה מפתיעה

חברת סלולר גדולה בבריטניה יצאה בהמלצה חדשה להורים: שקול איסור על שימוש בטלפונים חכמים לילדים מתחת לגיל 16
מערכת ice | 
סמארטפון (צילום pexels)
חברת EE, אחת ממפעילות הסלולר הגדולות בבריטניה בהמלצה חדשה: תלמידי בית ספר יסודי לא צריכים להיות עם טלפונים חכמים.
החברת מייעצת להורים שילדיהם בני פחות מ-11 לא לרכוש להם טלפונים חכמים, אלא טלפונים מהדור הישן "טיפשים" שמאפשרים רק לשלוח הודעות ולהתקשר. לפי הנתונים לתשעה מכל עשרה ילדים עד גיל 11 בבריטניה מחזיק בבעלותו טלפון חכם, למרות שרוב הרשתות החברתיות לא מאפשרות לפתוח חשבון אם לא מלאו לילד 13, 60% מהילדים בני 8-12 פותחים חשבון בכל זאת.
במאי השנה, ועדת החינוך של הפרלמנט הבריטי המליצה לשקול איסור על שימוש בטלפונים חכמים לילדים מתחת לגיל 16, ואיסור על שימוש בטלפונים בבתי הספר בפרט. זאת כחלק לנסות לצמצם את זמן המסך של הילדים ברחבי בריטניה.
ב-EE ייעצו להורים שיש להם ילדים המחזיקים טלפון חכם והם בגילאים 13-11 שתהיה בו בקרת הורים, כמו אפליקציות לשיתוף מיקום או דפדפנים עם אופציה לצמצם את זמן שהותם ברשתות החברתיות. לגבי ילדים בני 13-16, מסרה החברה כי ניתן לאפשר להם שימוש בטלפונים חכמים, אך מומלץ להשתמש בבקרת הורים כדי לנהל ולהגביל את הגישה של בני הנוער לאתרים ותכנים לא הולמים."
קרוליין בנטינג, מנכ"לית ארגון בטיחות הילדים Internet Matters, אמרה: "המחקר האחרון שלנו הראה שהורים רוצים לקבל בעצמם את ההחלטות לגבי השימוש של ילדיהם בטכנולוגיה, אבל רבים מהם אמרו כי ישמחו להדרכה שתסייע להם לעשות זאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה