תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 13 זועקת בכאב: "אמא שלי לא עוצמת עיניים"

כתבת חדשות 13 חן זנדר חושפת כיצד משפחתה מתמודדת עם השכול מאז הרצח של אחותה נועה בפסטיבל הנובה, ותוקפת את הממשלה: "לא הגיוני שאנחנו שילמנו את המחיר היקר מכל ואף אחד לא לוקח אחריות"
מערכת ice |  1
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
המגישה והכתבת בחדשות 13 חן זנדר חושפת כי משפחתה מתקשה להתמודד עם האובדן של אחותה נועה שנרצחה בפסטיבל הנובה ב-7 באוקטובר.
בסרטון שהעלו בחדשות 13, זנדר מדברת באולפן על התחושות הקשות שלא מרפות מאז אותו יום נורא ותוקפת את הממשלה: "לא הגיוני שאנחנו שילמנו את המחיר היקר מכל ואף אחד לא לוקח אחריות על המחדל הזה, איפה זה נשמע?".
זנדר הוסיפה ואמרה כי "אנחנו כבר שנה, בעוד שבוע וחצי, אנחנו מציינים 11 חודשים באזכרה הגדולה לאחותי הקטנה. מה בסך הכל המשפחות מבקשות? ועדת חקירה ממלכתית שכל האנשים שהיו אחראים בצרוה כזאת או אחרת, יגיעו יתנו את התשובות שלהם וישלמו גם את המחיר, אנחנו יודעים שהצבא מתחקר, איך הצבא מתחקר אם הוא זה שצריך לתת תשובות?".
 

לאחר מכן חשפה זנדר כי משפחות רבות שאיבדו את יקיריהן בפסטיבל הנובה מתחקרות לבדן מה קרה לקרוביהן בזמן הטבח: "צריך להבין, מאות מהמשפחות, בטח של נרצחי הנובה, לא יודעות איך, איפה ובאיזה צורה הם איבדו את היקרים שלהם. נוצר מצב, יוצא שכל משפחה עושה חקירה, מתחקרת, רואה את הסרטים הכי קשים, מחפשת מי היה באותם השיחים ואותם הצירים כדי לפחות לסגור לעצמה את המעגל. כל אדם שיש לו ילדים, אפשר להבין למה אמא שלי לא מצליחה לעצום עיניים", סיכמה זנדר.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וועדה בלי שופטי עליון
    אק 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק וועדה חקירה ממשלתית לא ממלכתית ברגע שיש את שופטי עליון יש אגנדה פוליטית שמאלנית בראש הוועדה , העם לא מאמין לבגצ.
    סגור