תקשורת ומדיה

ערוץ הטלוויזיה יסיים את שידוריו? ההחלטה הדרמטית של בית המשפט

בהמשך להוראות שר התקשורת, באישור הממשלה ובליווי הייעוץ המשפטי לממשלה, אישר נשיא בית המשפט המחוזי בת"א הגבלת גישה לאתרי האינטרנט של ערוץ אל מיאדין, בשל פגיעה ממשית בביטחון המדינה. כידוע, ערוץ הטלוויזיה אלמיאדין מזוהה עם ארגון הטרור חיזבאללה

מערכת ice | 
טלוויזיה (צילום shutterstock)
בהמשך להוראות שר התקשורת, באישור הממשלה ובליווי הייעוץ המשפטי לממשלה, אישר נשיא בית המשפט המחוזי בת"א, השופט גלעד נויטל, הגבלת גישה לאתרי האינטרנט של ערוץ אל מיאדין, המזוהה עם חיזבאללה, בשל פגיעה ממשית בביטחון המדינה.
במהלך הדיון, הציגו הפרקליטות וגורמי הביטחון חומר גלוי וחסוי המלמד על הפגיעה בביטחון המדינה. עוד נודע, כי המדינה יוצגה בהליך על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.
"לאחר ששמעתי את טיעון התובע ואת טיעון הגורמים הנוספים שהופיעו בפני, ועיינתי בכל המסמכים אשר הוצגו בפני וכן נטען טיעון לגביהם הן בחלק הגלוי של הדיון והן בחלק החסוי, שוכנעתי שהתכנים המשודרים בערוץ אל מידין, פוגעים באופן ממשי בביטחון המדינה. כל זאת לא כל שכן על רקע המצב הביטחוני השורר. 
בנסיבות אלה, לא מצאתי לשנות מהחלטות שר התקשורת שהן באות לידי ביטוי בנספחים ח' ו – ט' לבקשה זו: נספח ח' שעוסק בתפיסת מכשירים המשמשים לאספקת תכני ערוץ אלמידין (סעיף 2 א' (3) לחוק האמור), ונספח ט' שעוסק בהגבלת גישה של כל המשתמשים בשירותים לאתרי האינטרנט שפורטו בנספח ט', שלאחר בדיקה של משרד התקשורת נמצאו כאתרי אינטרנט שבהם מועברים שידורים ערוץ אלמידין – זו על פי הוראת סעיף 2 (א') (4) לחוק האמור, (כמו כן, יוצג על פי הוראת השר בפני כל המשתמשים בעת הניסיון לגשת לאתרי האינטרנט, יוצג בפניהם דבר ההגבלה בנוסח שמופיע בנספח ב' לנספח ט')", כך ציין השופט גלעד נויטל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה