תקשורת ומדיה

סערת קרעי ותאגיד כאן 11: "תגובתך לעיתונות נגועה בגזענות"

בעקבות המכתב ששיגר קרעי למועצת התאגיד ובשל החשד כי ערוץ מכאן 33, הפועל מטעם התאגיד, חשף את פניהם של לוחמי צה"ל המעורבים כיביכול בפרשת שדה תימן, פורסמה תגובת גיל עומר, יו"ר מועצת התאגיד. גיל עומר: "מעבר לעובדה כי תגובתך לעיתונות נגועה בגזענות, שהרי לא זכורה לי תגובה כלשהי מטעמך במקרים אחרים של תקלו צנזורה, חמורות כלל שתהיינה, הרי שהיא גם גובלת בלשון הרע ודיבה"

מערכת ice |  2
שלמה קרעי,שר התקשורת (צילום ויקיפדיה, פלאש 90/ נעם רבקין פנטון)
סערת שלמה קרעי וערוץ מכאן 33, הפועל מטעם תאגיד השידור הישראלי, ממשיכה להתפתח. כידוע, קיים חשד כי נחשפו פניהם של הלוחמים המעורבים כביכול בפרשת שדה תימן בערוץ מכאן 33. 
בעקבות כך, מיהר שר התקשורת לפרסם ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), בו כתב: "בקרוב מועצת התאגיד הזו תלך הביתה ותכנס תחתיה מועצה מגוונת וציונית". בהמשך, ציין השר קרעי כי הוא שיגר מכתב למועצת התאגיד בחודש דצמבר האחרון, בין כתב: "הגענו למצב מופרך שבו בזמן שמדינת ישראל נמצאת במלחמה, אחרי טבח נוראי שעברה ב-7.10.23, בו נרצחו כ-1300 אזרחים וחיילים, נחטפו כ-240 ביניהם פעוטות ומבוגרים, ונפלו רבים מלוחמינו, שידוריו בערבית של ערוץ מכאן 33 ממשיכים לשמש כתעמולה יומיומית מסוכנת, תבוסתנית, נגד המדינה, נגד חיילי צה"ל, בעד האויב, בהאדרת האויב ופעולותיו הרצחניות, בטרמינולוגיה השייכת לאויבי ישראל, ובהזמנת מרואיינים המשמשים שופרות של האויב'".
 
בתגובה לדברים אלו של שר התקשורת, גיל עומר, יו"ר מועצת התאגיד, שיגר מכתב לשלמה קרעי, צוין: "מעבר לעובדה כי תגובתך לעיתונות נגועה בגזענות, שהרי לא זכורה לי תגובה כלשהי מטעמך במקרים אחרים של תקלו צנזורה, חמורות כלל שתהיינה, הרי שהיא גם גובלת בלשון הרע ודיבה".
עוד ציין גיל עומר במכתב ששיגר לשר קרעי: "לא אתה תלמד מי מחבריי למועצה או אותי – ציונית מהי. אני שב ומציע לך לקרוא את חוק התאגיד, שהודעתך מנוגדת אליו באספקטים שונים. כארגון שומר חוק, עוד טרם קבלת מכתבך וללא קשר אליו, הנהלת התאגיד החלה לבדוק את האירוע לעומקו". 
מטעם כאן 11, נמסר: "מדובר בטעות אנוש והאירוע מתוחקר באופן יסודי. הסרטון ירד מיד מכל הפלטפורמות". דובר צה"ל התייחס אף הוא לאותה סערה תקשורתית: "צה"ל רואה בחומרה רבה את פרסום פניהם של החשודים בהתעללות בנסיבות מחמירות בעצור ביטחוני, המהווים הפרה בוטה של צו איסור הפרסום של בית הדין הצבאי. מיד עם גילוי האירוע, בוצעה בדיקה מקיפה ופניה למערכות התקשורת מטעם דובר צה"ל, לשם הסרת התיעוד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ??
    מימי 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה גולד ואיזה בלום כך תעני לאמא שלך פישריט
    סגור
  • 1.
    להעיף את היו"ר החוצפן. ככה ידבר לאשתו, לא לשר הממונה
    ענת גולדבלום 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עליו.
    סגור