תקשורת ומדיה

תאגיד השידור הישראלי מתחדש: אלו הבכירים שיצטרפו ל"כאן מורשת"

תאגיד השידור הישראלי מכריז על מינויו של יהונתן שורק לתפקיד מנהל תחנת הרדיו "כאן מורשת". בנוסף, איתי סופרין, העורך הבכיר בתחנת הרדיו, התמנה לעורך האקטואליה והאירועים המיוחדים של כאן מורשת

מערכת ice | 
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
תאגיד השידור הישראלי, אשר בראשו עומד המנכ"ל גולן יוכפז, ממשיך להתרחב. בחודש שעבר תאגיד השידור הישראלי הודיע על מינויה של רעות בן שושן לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש ועל מינויו של אורן פלדי לתפקיד סמנכ"ל נראות שידורית, קריאטייב ופרומו.
כעת, מכריז הערוץ על מינויו של יהונתן שורק לתפקיד מנהל תחנת הרדיו "כאן מורשת"
שורק מגיע מקבוצת התקשורת "קול חי", שם ניהל בשנים האחרונות את פעילות האתר והמדיה החברתית והוביל את תהליך התרחבות הדיגיטל שלה. בנוסף, העורך הבכיר בתחנת הרדיו, איתי סופרין, התמנה לעורך האקטואליה והאירועים המיוחדים של כאן מורשת. 
יהונתן שורק, הודה על הבחירה בו לתפקיד הבכיר ואמר: "זכות עצומה נמסרה בידי, בניהול של תחנת כאן מורשת. המסורת היהודית מאגדת תחת כנפיה את הפסיפס היפהפה של עם ישראל על גווניו השונים. יחד עם צוות התחנה והדיגיטל המופלאים, נמשיך ונפתח תוכן משובח ורבגוני, שיגיע לכל בית ומשפחה בישראל. מתוך מקצועיות, יושר והגינות ללא משוא פנים".
סמנכ"ל חטיבת הרדיו של כאן, לי-אור אברבך, מסר: "כאן מורשת היא התחנה הדתית היחידה בישראל שמחויבות לחלוטין לציבור מאזיניה. בימים אלו במיוחד ממלאה התחנה תפקיד ציבורי חשוב, בתוכנית אקטואליה, מוזיקה והגות, ומהווה מקור מידע, תמיכה ובידור לציבור הדתי. אני מאמין שמינויו של יהונתן, יחד עם איתי וכלל הצוות המצוין של כאן מורשת, יתרום להרחבת הקהלים ולמימוש מקסימלי של פוטנציאל התחנה, מעל גלי האתר ובדיגיטל. ברוך הבא".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה