מינויים

כאן 11 מתחדשים: אלו הבכירים שמונו לצמרת התאגיד

רעות בן שושן תחליף את גיתית רוזן אליצור, שהייתה אחראית על חתימת הסכם קיבוצי עם העובדים. מינוי נוסף שפורסם הוא אורן פלדי, שעובד בגוף מאז הקמתו ב-2016. פלדי ישמש בתור סמנכ"ל נראות שידורית, קריאייטיב ופרומו, תפקיד חדש. המנכ"ל: "מברך מכל הלב, בהצלחה!" 
מערכת ice |  4
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
תאגיד השידור הציבורי כאן מציג שורה חדשה של מינויי בכירים. רעות בן שושן מונתה לתפקיד סמכ"לית משאבי אנוש. בן שושן בעלת 14 שנות ניסיון בתחום משאבי האנוש וניהלה בעבר את אגף משאבי האנוש והפיתוח של אלרוב ממילא ובשנים האחרונות כיהנה כמנהלת אגף משאבי אנוש של עיריית מעלה אדומים. 
הנהלת התאגיד חתמה לאחרונה, יחד עם מנהלת משאבי האנוש היוצאת, גיתית רוזן אליצור, על הסכם שמסדיר את זכויות העובדים ואת מערכת העבודה בין העובדים להנהלה. בן שושן היא תושבת הר הדר. היא צפויה להתחיל את עבדותה בספטמבר. "מאחורי התוכניות, הסדרות, האתר, הדיגיטל, שידורי החדשות ושאר תוצרי התאגיד עומדים עובדות ועובדים מכל מגוון החברה הישראלית, שקמות וקמים כל בוקר ליצור את הדבר הבא שנדבר עליו", מסרה בן שושן בעקבות המינוי, "אני מצפה לעבודה המשותפת עם הצוות". 

רעות בן שושן - צילום יאיר ולר
במינוי נוסף נבחר אורן פלדי לתפקיד סמנכ"ל נראות שידורית, קריאייטיב ופרומו. פלדי מנהל את מחלקת הפרומו וקריאייטיב של כאן מאז הקמתו בשנת 2016. לפני כן ניהל את מחלקת הפרומו בחדשות ערוץ 2, ערוץ ZOOM וערוץ 20. התפקיד עליו מונה הוא חדש, ובמסגרתו יהיה אחראי על ניהול צוותי עריכה וקריאייטיב, ניהול המיתוג והפקת כל תוצרי הקדימונים ותוצרי השיווק והפרסום בכל הפלטפורמות השונות. בנוסף, יהיה אחראי פלדי על הנראות המסכית של התכניות שישודרו, הפקת סרטוני תדמית ועוד. פלדי מסר: "גאה ונרגש להיות חלק מכאן, תאגיד השידור הישראלי - גוף שידור חד פעמי בערכיו, בחזונו, באיכויות, במגוון ובהיקף התוכן שהוא מפיק, שאין לו אח ורע בתקשורת הישראלית".

אורן פלדי - צילום איה אפרים
מנכ"ל כאן, גולן יוכפז, מסר: "שמח מאוד על הצטרפותה של רעות בן שושן אל תאגיד השידור, ומשוכנע שתביא מניסיונה ויכולותיה לקידום המשאב הכי חשוב לנו – ההון האנושי בכאן, העובדות והעובדים. אני מברך מכל הלב גם את אורן פלדי, על מינויו לסמנכ"ל נראות שידורית, קריאייטיב ופרומו – ריכוז כל התחומים המשמעותיים הללו תחת ניהול בכיר, מדגיש את החשיבות שאנו מייחסים להם ואת הצורך שאנו רואים בהמשך קידומם בגוף תוכן גדול כל כך כמו התאגיד. אני משוכנע שאורן ימשיך לתרום מכישרונו הגדול ומיכולות הניהול שלו לארגון. בהצלחה רעות ואורן".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כצופה קבוע ובלתי מתפשר
    שור 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שמח על נסיונות שיפור התאגיד,המשיכו בדרככם המוצלחת,למרות פרסומי הרייטינג הלא מחמיאים,אך לאניני הטעם כאן 11 והתאגיד הם מס' אחת בתקשורת.בהצלחה לנו.
    סגור
  • 2.
    כמו באגדות
    הנסיך במסיכה 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שודדי התיבה
    סגור
  • 1.
    ערוץ מיותר
    ציונ 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בזבוז כספי מדינה ללא הקרה
    סגור
  • גם אתה,מיותר (ל"ת)
    שור 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור