מינויים

מינוי מסקרן בתאגיד השידור: מי יחליף את המנהלת הותיקה?

סמנכ"ל חטיבת הרדיו בתאגיד השידור הישראלי מודיע היום על מינוי חדש בחטיבה שירכז את כאן הסכתים וכאן תרבות, עם עזיבתה של לימור גריזים מגן
שירה יום טוב | 
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)

תאגיד השידור הישראלי כאן במינוי חדש לתפקיד ניהול כפול, אותו יקבל העיתואני תומר מיכלזון. תחתיו יפעלו מעתה "כאן תרבות", וכן חטיבת הפודקאסטים של התאגיד "כאן הסכתים". 

תומר מיכלזון, עורך ועיתונאי, נבחר לתפקיד מבין שורה ארוכה של מועמדים, לאחר שהתבלט ביצירתיות, בהיכרות העמוקה שלו עם עולם התרבות, ביכולותיו הניהוליות ובזיקה הדיגיטלית שהוכיח.
בשנה האחרונה הוא עורך בהצלחה את הסכת הלהיט של כאן הסכתים, "חיות כיס", וערך והגיש בין היתר את ההסכתים "איך ממשיכים", "בושה, גאווה ודעה קדומה", וערך את ההצפת (הסכת מצולם) "דוח רולניק".
בעבר שימש בתפקידים עיתונאיים ועריכתיים בדה מארקר, הארץ ובאתר מאקו, וכעורך הראשי של אתר התחקירים "המקום הכי חם בגיהינום". כמו כן, שימש כאיש התוכן של ארגון ה-OECD בפריז. הוא מחזיק בתואר ראשון בספרות השוואתית ובסוציולוגיה-אנתרופולוגיה מאוניברסיטת תל אביב.

צילום: גיא עמיאל

לי-אור אברבך סמנכ"ל חטיבת הרדיו בתאגיד: "תומר הוא חלק מההצלחה של כאן הסכתים והתקדמותו לתפקיד ניהול מרגיש הגיוני וטבעי. אני מאמין בהצלחתו ובהמשך ההצלחה של תחנת כאן תרבות ושל מערך כאן הסכתים שרק הולכים וצוברים קהלים.
 


"בהזדמנות זו אני מודה מקרב לב למנהלת תחנות האומר לימור גריזים מגן שמסיימת בסוף החודש את תפקידה, לאחר כמעט 8 שנים ב'כאן'. לימור, ממקימי השידור הציבורי המתחדש, ניהלה את כאן תרבות, כאן מורשת ואת כאן הסכתים – תחנות שתחת ניהולה הגיעו לשיאי האזנה, השפיעו על השיח ושינו את האוזן הישראלית".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה