תקשורת ומדיה

העיתונאי המוערך חוגג יום מאושר: "ברוכה לעולם קטנה שלנו"

רן בוקר מרגש את העוקבים ברשת החברתית X. העיתונאי המוערך חשף כי היום נולדה בתו השנייה. בציוץ שפרסם ברשת החברתית, כתב: "מתרגש לשתף שנולדה לאשתי ולי בת שנייה. ברוכה הבאה לעולם ליב הקטנה שלנו"

מערכת ice | 
רן בוקר (צילום פייסבוק)
רן בוקר, המשמש ככתב לענייני תרבות ובידור באתר החדשות ynet, פרסם ציוץ ברשת החברתית X  (לשעבר טוויטר) בו נראה כי הוא מחזיק את היד הקטנה של בתו הקטנה שנולדה היום (ראשון). 
לצד התמונה המרגשת, כתב העיתונאי רן בוקר: "מתרגש לשתף שנולדה לאשתי ולי בת שנייה. ברוכה הבאה לעולם קטנה שלנו". העיתונאי המוכר נשוי למפיקת הטלוויזיה נטלי עטון, השניים מתגוררים בבאר שבע. 
 
בפוסט שפרסם ברשת החברתית "אינסטגרם", חשף בוקר כי שמה של בתו השנייה הוא ליב. 

 כידוע, העיתונאי רן בוקר היה הראשון לפרסם על כוונת הנהלת האירוויזיון לפסול את השיר הישראלי ״OCTOBER RAIN”, אותה הייתה אמורה לשיר הנציגה הישראלית עדן גולן, אשר זכתה בתוכנית הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון". 
על פי הפרסום של רן בוקר, הוועדה האחראית של האירוויזיון על בחירת השירים, פסלה את השיר  "OCTOBER RAIN", בשל החשש כי הוא מכיל התבטאויות פוליטיות רבות. הפרסום של העיתונאי רן בוקר, כתב לענייני תרבות ובידור באתר החדשות ynet, יצר סערה רבה בענף התקשורת. 
כידוע, רן בוקר הוא בן דודו של העיתונאי אלמוג בוקר, כתב חדשות 13 לשעבר אשר הודיע לאחרונה כי הוא עוזב את הערוץ לטובת תפקיד בכיר בחדשות 12.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה