תקשורת ומדיה

אלמוג בוקר חושף את האמת? "זה נגמר, הם לא חסינים"

לאחר שדובר צה"ל אישר את חיסולם של 19 מחבלים אשר שהו במפקדה צבאית שמוקמה במסגד במתחם בית ספר "אל תבאעין", מיהר אלמוג בוקר להביע את עמדתו בנושא.  אלמוג בוקר: "לחמאס לא אכפת מהתושבים שלו ולכן הוא משתמש בהם כמגן אנושי. בארגון הטרור עוד חושבים שיש מקומות שבהם הם חסינים. זה נגמר. הם לא".
מערכת ice | 
אלמוג בוקר (צילום מסך חדשות 13)
מוקדם יותר היום (מוצ"ש) דובר צה"ל אישר את חיסולם של לפחות 19 מחבלים, פעילי פעילי טרור של ארגון הטרור חמאס והג'יהאד האיסלאמי (גא״פ), שפעלו לקידום פעילות טרור נגד כוחות צה"ל ומדינת ישראל מתוך המתחם.
על פי ההודעה הרשמית, צה"ל ושב"כ תקפו תקפו מחבלים שפעלו במפקדה צבאית שמוקמה במסגד במתחם בית ספר "אל-תבאעין". בעקבות ההודעה הרשמית של דובר צה"ל, מיהר אלמוג בוקר, כתב חדשות 13 לשעבר, להביע את עמדתו בנושא באמצעות ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). 
"בזמן שבעולם מגנים את התקיפה הישראלית בבית הספר שהפך למפקדה של חמאס בעיר עזה, ברצועה, התושבים שואלים את השאלה המתבקשת: למה חמאס מקים מחנה צבאי במחנה עקורים", כך כתב אלמוג בוקר. 
 
בהמשך הציוץ, הדגיש אלמוג בוקר, כתב חדשות 13 לשעבר שעזב את הערוץ לטובת תפקיד בכיר בחדשות 12, כי התשובה היא די פשוטה: "לחמאס לא אכפת מהתושבים שלו ולכן הוא משתמש בהם כמגן אנושי ובארגון הטרור עוד חושבים שיש מקומות שבהם הם חסינים. זה נגמר. הם לא".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה