תקשורת ומדיה

בשורה משמחת לשרה לשעבר יפעת שאשא ביטון: "הלב מתפוצץ"

לאחר שהודיעה השנה על פסק זמן מהחיים הפוליטיים וציינה כי היא לוקחת צעד אחורה בכאב גדול, שרת החינוך לשעבר מודיעה על בשורה טובה שתשנה את המציאות המשפחתית שלה. "אין מאושרת ממני"

מערכת ice |  3
יפעת שאשא ביטון (צילום מסך קשת 12)
הד"ר לחינוך וחברת הכנסת לשעבר מטעם "הימין הממלכתי", יפעת שאשא ביטון, הודיעה לפני כחודש כי המציאות הפוליטית הנוכחית לא מאפשרת לה להשפיע באופן משמעותי על דרכה של המדינה ולכן היא לוקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים בכאב גדול.
למרות הימים הקשים שעברה לדבריה נוכח מצבה של המדינה, כעת שאשא ביטון מדווחת על שמחה אישית במשפחתה. בתמונה שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה שיתפה צילום מרגע האירוסין של בנה הבכור ניתאי ביטון לבת זוגו שרי רייטמן. שאשא ביטון, אם לשלושה ילדים, כתבה: "אין מאושרת ממני. הלב מתפוצץ מהתרגשות. בשעה טובה אהובים שלי. הבאתם רגעים של אור".  

ניתאי ביטון, בנה של יפעת שאשא ביטון וארוסתו שרי רייטמן
ניתאי, שנחשף לתקשורת במסגרת הפעילות הציבורית של אימו סיפר בעבר: "כשאתה 'בן של', מסתכלים עליך בצורה שונה קודם כל. זה לא כמו בן אדם רגיל שבוחנים אותו באמת לפי מי שהוא ומה הוא. אימא שלי בן אדם מאוד רגיש... הדעות שלי הן טיפה קשות לה. לי, אישית, יש בעיה די גדולה עם השמאל. אני די מאוכזב מהביטחון במדינה. אני לא רואה את עצמי עוד כמה שנים עם דירה אם לא יקרה פה איזה שינוי מאוד מאוד משמעותי". לא בטוח שלביטון הבן תהיה דירה בקרוב אבל נראה שהוא בהחלט מתכנן לבנות פה בית.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שאשא
    אושר 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב לזוג הצעיר אף-על-פי שלא תמכתי באמא שלך שתזכו לגדל באושר ילדים במדינה
    סגור
  • 2.
    מעניין
    דרעקלפיד 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין את הסוליה ששא שמשא
    סגור
  • 1.
    שאשא
    יוסי 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה זה תופס מקום בחדשות. את מי זה מעניין? י
    סגור