בארץ

שרת החינוך לשעבר בג'וב חדש: המהלך של יפעת שאשא ביטון

שרת החינוך לשעבר, ד''ר יפעת שאשא ביטון, שפרשה מתפקידה כחברת כנסת לפני כחודש,  תמונה לתפקיד המשנה לנשיא מכללת אורנים, ותצטרף לסגל הבכיר של המכללה "בדרך זו אוכל להמשיך ולתרום למערכת החינוך"
דורון בלוך |  5
יפעת שאשא ביטון (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
שרת החינוך לשעבר ד''ר יפעת שאשא ביטון, מונתה על ידי ועד מכללת אורנים לתפקיד המשנה לנשיא. כך על פי הדיווח באתר ''וואלה'. זאת לאחר שהמינוי אושר פה אחד על ידי ועד המכללה, והיא תיכנס לתפקידה כבר בימים הקרובים.
ד''ר שאשא ביטון, כשאמור כיהנה כשרת החינוך בממשלת בנט - לפיד, פעלה רבות לתחזוק מערכת החינוך בתקופת הקורונה שהקשתה על תפקוד המערכת, ואף הציגה במהלך תפקידה כשרת חינוך רפורמה במבחני הבגרות, במסגרתה בוטלו מבחני הבגרות במקצועות היסטוריה, תנ"ך, אזרחות וספרות והוחלפו בעבודת גמר. על כך ציינה ד''ר שאשא ביטון כי הרפורמה נועדה להתאים את מערכת החינוך למאה ה-21 ולחזק את מקצועות המורשת, החברה והרוח.
בדבריה ל'וואלה' אמרה שאשא ביטון על מינויה: "אני שמחה ומתרגשת להצטרף לסגל הבכיר של מכללת "אורנים", מכללה אקדמית הידועה כמובילה בתחום החינוך והכשרת מורי העתיד של ישראל. אני רואה בפיתוח מודלים מתקדמים וחדשניים בהכשרת המורים משימה לאומית. בדרך זו אוכל להמשיך ולתרום למערכת החינוך, היקרה כל-כך לליבי. "מכללת אורנים" מעוררת תקווה והשראה בזכות אנשי המחקר וההוראה מהטובים בישראל הפועלים בתוכה".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מה יש לכם?
    דרור 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה יש לכם? מה קורה לכם? עוכריי ישראל. אישה בעלת שיעור קומה, חכי"ת לתפארת ורק הקנאה והבורות מדברים מפיכם
    סגור
  • 4.
    שרה כושלת (ל"ת)
    סימה 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    הסמינר הזה עוד קיים?
    עדי 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חשבנו שמזמן כבר איננו. כמו התקווה החדשה חחחחחחח
    סגור
  • 2.
    בדיחה חדשה
    sbba 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    "מכללת אורנים" המצב שלכם כול כך קשה שאתם צריכים את הכי פחות מבינה בחינוך.או שאתם רוצים להיות עוד מכללה עלובה וריקה מתוכן.אין לה מושג בחינוך.ומעולם לא היה לה.היא בעצמה לא מאמינה שקיבלה תפקיד "בחינוך" הגברת "ד"ר"
    סגור
  • 1.
    מדברים שם גם עברית
    אחד שיודע 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ודי לחכימא
    סגור