טלוויזיה

מגישת המהדורה המרכזית: "שידרתי בדמעות"

מגישה המהדורה המרכזית של i24NEWS העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה ושאלה את העוקבים אם הם שמו לב למשהו חריג במהלך השידור
מערכת ice |  2
אולפן i24news (צילום מסך מתוך יוטיוב)
מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ החדשות i24NEWS מירי מיכאלי, פרסמה סטורי לאחר הגשת המהדורה בלילה עם שאלה לעוקביה.
בסטורי כתבה מיכאלי כי הזילה דמעות במהלך השידור, והיא רצתה לדעת אם העוקבים שמו לב. לכן שאלה בסטורי האם העוקבים "ראו ששידרתי בדמעות את כל המהדורה?", ובסקר שעשתה רוב העוקבים אכן שמו לב לדמעות (כמעט 70 אחוזים).
מיכאלי התייחסה כמובן לשידור המהדורה שסיקרה את הלוויות הילדים שנהרגו מפיצוץ הכטב"ם ביום שבת במג'דל שאמס, בזמן ששיחקו כדורגל.
עיתונאים ואומנים רבים התייחסו לאירוע הקשה שהתרחש ביום שבת. השחקן סשה ברון כהן, שיתף את הכותרת ההזויה של רשת BBC ("12 אנשים נהרגו במתקפה על הגולן הכבוש על ידי ישראל"), ותיקן אותה: "הכותרת הזאת של ה-BBC כל כך דוחה, אז תיקנתי אותה".
בכותרת של BBC נכתב כי "12 אנשים נהרגו במתקפה על הגולן הכבוש על ידי ישראל". בתגובה, סשה ברון כהן שיתף בחשבון האינסטגרם שלו ציוץ שהעלתה אביבה קלומפס, מי שכתבה בעבר את הנאומים של המשלחות הישראליות לאו"ם.
קלומפס שינתה את המילים של בכותרת ההזויה ב-BCC, וכתבה במקום "נהרג" "נרצחו", ובמקום "מתקפה על הגולן הכבוש על ידי ישראל", היא תיקנה ל"מתקפה על ילדים ששיחקו כדורגל". ברון כהן שיתף זאת בסטורי שלו וכתב לצד זה "הכותרת הזאת של ה-BBC כל כך דוחה, אז תיקנתי אותה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחלה ברון
    מירי 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לי שרק אנחנו האנושיים בכל העולם הזה וכל הרוג אצלינו עולם ומלואו השמעתם פעם שהם מדברים על ההרוגים המחבלים שלהם? נכון לא שמענו מילה כי אין להם ערך לחיי אדם האם רק אנחנו רואים ומרגישים את זה? עולם פח אשפה
    סגור
  • 1.
    תגובה
    חני 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בלתי נסבלת.. תמיד מחפשת תשומי.. מי בכלל רואה את הערוץ הזה...
    סגור