תקשורת ומדיה

אופירה אסייג מעבירה מסר: "שילמדו, הרשה לעצמו יותר מדי"

אסייג התייחסה לפרשנות של אוהד חמו מחדשות 12 לפיה ישראל שלחה מסר לכל המזרח התיכון עם המהלך בתימן בו הפציצה מיכלי נפט: "שילמדו, הגיע הזמן לענות לכל מי שהרשה לעצמו יותר מדי לפגוע בישראל ולפגוע באזרחיה"
מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
מגישת קשת 12 אופירה אסייג מרוצה מאוד מהמהלך האחרון של צה"ל וממשלת ישראל לתקוף את תימן, מי שהייתה שחקן שקט שהפך לקולני מאוד בזמן מלחמת 'חרבות ברזל' בעזה מאז ה-7 באוקטובר.
אסייג התייחסה לפרשנות של אוהד חמו מחדשות 12 לפיה ישראל שלחה מסר לכל המזרח התיכון עם המהלך בתימן בו הפציצה מיכלי נפט: "שילמדו, הגיע הזמן לענות לכל מי שהרשה לעצמו יותר מדי לפגוע בישראל ולפגוע באזרחיה".
רק השבוע, אחרי ההודעה הקשה על מותו בשבי של אלכס דנציג ויגב בוכשטב ז"ל בידי ארגון הטרור חמאס ועל רקע תמונה של הכתבה המדווחת על מותם של השניים, אסייג כתבה בסטורי שהעלתה: "ויש אזרחים שנרצחים בשבי חמאס, כמה עצוב אלוהים". זאת אחרי שבעיקר התמקדה בכלל בפרישת הנשיא ביידן. 

בנו של דנציג כתב: "ביום הזה אני רוצה לבקש ממך סליחה, סליחה שאתה עוד שם ולא הצלחנו להחזיר אותך. אני עושה הכל, הכל ולא אפסיק לרגע! אני מייחל שתשוב הביתה במהרה.  אוהב אותך ומתגעגע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אופירע
    חגית 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה חברים יש לך האיש והפאה איזה טינופת תראה מי חברייך תראה מי אתה
    סגור