ויראלי

מגישת חדשות 12 כותבת בלב שבור: "הכאב הבלתי אפשרי הזה"

?על רקע ההספד של בנם, מתן ברנס, כתבה קרן מרציאנו: "רק מהטקס הזה אפשר לדעת כמה ההורים שלכם היו מדהימים וחינכו אתכם היטב. כולנו איתכם בכאב הבלתי אפשרי הזה" כשהיא מוסיפה אימוג'י של לב שבור.
מערכת ice |  2
קרן מרציאנו (צילום קשת 12)
קרן מרציאנו שבורת לב בעקבות האירוע הקשה שנגרם אחרי המטח הכבד שנורה ביום שלישי לרמת הגולן. ארגון הטרור חיזבאללה נטל את האחריות על ירי של יותר מ-40 רקטות. גבר ואישה נפצעו באורח אנוש בעקבות פגיעה ישירה במטח כבד שנורה לעבר רמת הגולן ומאוחר יותר נקבע מותם.
כאמור, השניים נסעו בכביש אזרחי סמוך לנפח. על פי ההערכות, הרקטות פגעו ישירות ברכבם, שנשרף וספג נזק כבד. מי שהתקשה לשמוע על האובדן הטראגי היא מגישת החדשות והעורכת הכלכלית של חדשות 12, קרן מרציאנו.
על רקע ההספד של בנם, מתן ברנס, כתבה מרציאנו: "רק מהטקס הזה אפשר לדעת כמה ההורים שלכם היו מדהימים וחינכו אתכם היטב. כולנו איתכם בכאב הבלתי אפשרי הזה" כשהיא מוסיפה אימוג'י של לב שבור.
עוד קודם לכן, בסטורי שהעלתה כתבה: "עוד שלושה יתומים", לפניה גם אילנית לוי כתבה: "גם באינטרנט וגם המציאות הנוראית הבלתי נתפסת שלנו, עד מתיייייי??? שהשם יעזור לנו". והוסיפה אימוג'י של תפילה ושל לב שבור, כשהיא משתפת את הכתבה ממאקו על מותם של שני הפצועים מפגיעת הרקטה בגולן
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פרסום
    זך 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרופסור אילנית מה מחפשת בפירסום המביך בכל שבוע סיפור אחר,שתהיה בדרשה שונה יש חלי פרסום חחחח
    סגור
  • 1.
    קופה מרוקאית (ל"ת)
    ג 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור