ויראלי

אופירה אסייג חוגגת את החיסול: "יאללה ביי"

לאחר שישראל קיבלה את האישור הרשמי לחיסול של רב המרצחים וגם אופירה אסייג חגגה את הבשורות. בסטורי שהעלתה היא כתבה: "יאללה ביי, בקרוב נסראללה ולכל החמאס אמן"
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
הישג ענק רשמה מדינת ישראל בשבת שעברה במסגרת הלחימה בעזה. תשעה חודשים אחרי שמלחמת 'חרבות ברזל' יצאה אל הדרך, מוחמד דף שוב עמד במרכז ניסיון חיסול של ישראל ואחרי שנים של בריחה הייתה תקווה שמצא את מותו בהפצצה מדויקת של חיל האוויר הישראלי.
היום (ראשון) ישראל קיבלה את האישור הרשמי לחיסול של רב המרצחים וגם אופירה אסייג חגגה את הבשורות. בסטורי שהעלתה היא כתבה: "יאללה ביי, בקרוב נסראללה ולכל החמאס אמן"
כזכור, שר הביטחון יואב גלנט הנחה בתום הערכת מצב לאחר ניסיון החיסול של דף: להגביר את הכוננות המבצעית בכל גזרות הלחימה. חמאס בהצהרה שפרסם: "קוראים לכל חטיבות ההתנגדות להתגייסות כללית לניצחון של עזה ולמען הדם הטהור של השהידים. אנחנו קוראים לעם הפלסטיני בגדה  המערבית ובמזרח ירושלים לצאת למחאות מסיביות נגד ישראל ולאנשי האומה הערבית והאסלאמית - להסלים את פעילויות הסולידריות עם עמנו"

בכלי התקשורת הערבית דיווחו אז על סיכול נוסף שבוצע כעת באזור מחנה אלשאטי סמוך לעיר עזה על פי הדיווחים התקיפה בוצע כנגד אולם תפילה במסגד וישנם מספר  רב של פצועים במקום. חמאס בעיקר מאשים את ישראל וארה"ב על המשך התוקפנות ולא מתייחס מלבד במילים בודדות על הניסיון חיסול שאומר כמו שציינו  כי מדובר בטענות שווא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה