תקשורת ומדיה

איש התקשורת מתפוצץ: "זה חולני – אין אלמנט לא מזויף בצילום"

לאחר שפורסמה תמונתם של ראש הממשלה ורעייתו בה השניים נראים ישובים זה לצד זה במטוס כאשר לצידם מונחים מסמכים כביכול רשמיים, מיהר דוד ורטהיים לתקוף את השניים. דוד וטרהיים: "אם הוא קורא - לאן נעלמו המשקפיים? אם מסמכים מסווגים (מטושטשים) - למה שרה יכולה להציץ בהם? חולני"

מערכת ice |  2
דוד ורטהיים (צילום יחצ)
לאחר שהכריז כי הוא צפוי לטוס לארה"ב בכדי לנאום בקונגרס האמריקני ולהיפגש עם נשיא ארה"ב, החל ראש הממשלה בנימין נתניהו לחטוף ביקורת חריפה מצד אנשי תקשורת מוכרים.
דוד ורטהיים, עורך "וואלה ברנז'ה" ושדרן בתחנת הרדיו 103FM, פרסם היום (שני) ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) בו התייחס לתמונה שהפיצה לשכת ראש הממשלה לכלי התקשורת בה נראים נתניהו ורעייתו ישובים זה לצד זה במטוס לצד מסמכים כביכול מסווגים.
"הכובע הוא הסוואה. אין אלמנט אחד לא מזויף בצילום הזה", כך כתב דוד ורטהיים לעוקביו ברשת החברתית X. איש התקשורת המוכר המשיך למתוח ביקורת חריפה על נתניהו ורעייתו וכתב: "אם הוא קורא - לאן נעלמו המשקפיים, אם מסמכים מסווגים (מטושטשים) - למה שרה יכולה להציץ בהם. חולני". 
 
כידוע, נועה ארגמני ואביה יעקב הצטרפו לנסיעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לארה"ב, לצד בני משפחות חטופים. רה"מ נתניהו צפוי לנאום בקונגרס האמריקני ולהיפגש עם נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, אשר לאחרונה הכריז על פרישתו מהמירוץ לנשיאות ארה"ב.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דוד ורטהיים הגייז אתה מוזמן להיתאבד ! (ל"ת)
    אסף 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מה רע בגייז?? (ל"ת)
    קקי מרוקקי 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור