תקשורת ומדיה

דרמה בענף התקשורת - העיתונאי הבכיר נחשף: "נחזיר את הליכוד לשפיות"

לאחר שהכריז כי כמה גורמי שטח מרכזיים בליכוד הציעו לו להתמודד בפריימריז של המפלגה, אטילה שומפלבי ממשיך לעורר עניין ברשת החברתית X. אטילה שומפלבי: "חבריי בליכוד, אם וכאשר אתמודד ואבחר לרשימת הליכוד לכנסת, אני נשבע שאשרת אתכם בלי לזלזל בכם, בלי לשקר ובלי ללגלג עליכם. יחד נחזיר את הליכוד לשפיות"

מערכת ice |  3
איש עסקים (אילוסטרציה) (צילום צילום מסך)
אטילה שומפלבי, מגיש ערוץ דמוקרטTV, ממשיך לייצר כותרות. ביום שישי האחרון חשף בפני עוקביו ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) כי כמה גורמי שטח מרכזיים מהליכוד הציעו לו להתמודד בפריימריז של המפלגה.
בציוץ שפרסם לאחרונה, כתב לעוקביו: "פנו אליי כמה גורמי שטח חזקים בליכוד והציעו לי (בבדיחות הדעת, כנראה) לרוץ בפריימריז. החמיאו לי, אין מה לומר. אנשי הליכוד האמיתיים חברים שלי כבר 20 שנה. מת עליהם". על אף אותה הצעה מעניינת שקיבל, הדגיש אטילה שומפלבי כי הוא אינו מעוניין להתמודד בפריימריז של הליכוד. 
מוקדם יותר היום (ראשון) פרסם העיתונאי המוכר ציוץ נוסף בנושא וכתב: "חבריי בליכוד, אם וכאשר אתמודד ואבחר לרשימת הליכוד לכנסת על אפם ועל חמתם של הפחדנים - אני מבטיח לא להתייחס אליכם אף פעם כאל מטומטמים, כמו שמתייחסים אליכם נתניהו ונתיניו כיום". 
אטילה שומפלבי פנה למצביעי המפלגה וציין: "נשבע שאשרת אתכם בלי לזלזל בכם בצורה כזו, בלי לשקר ובלי ללגלג עליכם. יחד נחזיר את הליכוד לשפיות". דבריו של איש התקשורת הוותיק מתפרסמים על רקע הציוץ שפרסם ביום שישי האחרון ברשת החברתית X. 
לאחר שהודיע כי הוצע לו, כנראה בבדיחות הדעת, להתמודד בפריימריז של הליכוד, מיהר אטילה שומפלבי למתוח ביקורת חריפה על השר דודי אמסלם. "אם ארוץ בליכוד (ואבחר גבוה, זה אני מבטיח לכם), זה יהיה רק כדי לנקות את הליכוד מדודי אמסלם הגזען והמפלג ולהחזיר את הליכוד לשפיות".
בעקבות כך, מיהר יותם זמרי, פאנליסט תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14 לעקוץ את העיתונאי המוכר וכתב: "הרגשתי קצת לא טוב הסופ"ש, כולל הזיות. שמח לגלות שאני לא לבד".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רק אמסלם?
    שואלים 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומה עם גולן ודיסטל וואטורי קרעי אלה יותר טובים?
    סגור
  • 2.
    עכשיו נהיית ליכודניק, מה קרה? זוכר אותך (ל"ת)
    הופך חברבורותיו 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חחחחחחח ......חחחחחחחחח......חחחחחחח (ל"ת)
    אורי 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור