תקשורת ומדיה

העיתונאי המוערך יסכים להצטרף לליכוד? "החמיאו לי"

אטילה שומפלבי שיתף את עוקביו ברשת החברתית X כי הוצע לו להתמודד בפריימריז של מפלגת הליכוד. אטילה שומפלבי: "פנו אליי כמה גורמי שטח חזקים בליכוד והציעו לי (בבדיחות הדעת, כנראה) לרוץ בפריימריז. אמרתי להם שזה לא בתכנון"
מערכת ice |  3
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
אמש (שישי) פרסם אטילה שומפלבי, מגיש ערוץ דמוקרטTV, ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) בו חשף לעוקביו כי לאחרונה הוצע לו להתמודד בפריימריז של מפלגת הליכוד.
"פנו אליי כמה גורמי שטח חזקים בליכוד והציעו לי (בבדיחות הדעת, כנראה) לרוץ בפריימריז. החמיאו לי, אין מה לומר. אנשי הליכוד האמיתיים חברים שלי כבר 20 שנה. מת עליהם", כך כתב שומפלבי בתחילת הציוץ.
לאחר מכן, ציין איש התקשורת המוכר כי על אף אותה הצעה מעניינת שקיבל מאנשי הליכוד, הוא אינו מתכוון לעשות זאת. "הם יודעים בדיוק איפה אני עומד. אמרתי להם שזה לא בתכנון. כרגע".
 
בהמשך הציוץ, אטילה שומפלבי תקף את השר המקשר בין הממשלה לכנסת, דודי אמסלם, וכתב:  "אם ארוץ בליכוד (ואבחר גבוה, זה אני מבטיח לכם), זה יהיה רק כדי לנקות את הליכוד מדודי אמסלם הגזען והמפלג ולהחזיר את הליכוד לשפיות. תחשבו על התסריט הבא: דודי אמסלם שוב מטנף על בני אדם בישיבת הסיעה, ואני עושה ממנו קציצות בלי למצמץ ומשפיל אותו בלי לראות בעיניים". 
עוד כתב אטילה שומפלבי לעוקביו ברשת החברתית X: "הבעיה עם אמסלם זה לא רק שהוא מה שהוא. הבעיה היא שאין אחד שמסוגל לעמוד מולו ולעשות ממנו קרקס בלי להתבלבל, כשהוא מקיא גזענות במליאה".
יותם זמרי, פאנליסט תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, אשר הבחין בציוץ המעניין, מיהר לעקוץ את העיתונאי המוכר וכתב: "הרגשתי קצת לא טוב הסופ"ש, כולל הזיות. שמח לגלות שאני לא לבד".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הוא התכוון מוארך שבליכוד מאריכים אותו במטר (ל"ת)
    אטילה ההוני 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ״מוערך״?!
    שקול 07/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מי מעריך את הרדוד הזה? במה הוא מוערך?
    סגור
  • 1.
    אז זהו-דודי היחיד שהוא באמת ימין, אז אולי תצטרף לרע"מ (ל"ת)
    חחחחחחחח 07/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור