תקשורת ומדיה

דרמה בחדשות 13 - השרה איימה לפוצץ את הריאיון: "זה לא מונולוג"

אלמוג בוקר תקף את אורית סטרוק לאחר שהדגישה כי במידה וצה"ל ייסוג מציר פילדלפי היא תפרק את הממשלה. אלמוג בוקר: "הסיבה שפרצו לבתים של אנשים זה כי הממשלה שאת היית חלק ממנה, לא עשתה כלום לפני ה-7 באוקטובר. אפשר ללכת לעסקה אחרי שהפקרתם אותם ב-7 באוקטובר ואז לאחר מכן, אם נצטרך, נחזור שוב לציר פילדלפי"
מערכת ice |  13
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות, אורית סטרוק, עוררה את זעמו של אלמוג בוקר, מגיש מהדורת "חדשות היום" של ערוץ 13. במהלך הריאיון לערוץ 13, ציינה השרה אורית סטרוק כי היא תפרק את הממשלה במידה וצה"ל ייסוג מציר פילדלפי. 
"כל מי שמתכוון להרים את ידו בעד או נגד הוצאת צה"ל מרפיח ומציר פילדלפי, קודם חייב מוסרית ללכת לכרם שלום, לראות את המצב שם ולהתבונן בעיני התושבים ואז שיקבל את ההחלטה", כך אמרה השרה אורית סטרוק לאלמוג בוקר.
לאחר שמגיש מהדורת חדשות היום של ערוץ 13 הפנה את תשומת ליבה של השרה לסוגיית החטופים, אמרה סטרוק: "אנחנו מתפללים עליהם כל הזמן. אנחנו גם פוגשים אותם כל הזמן. אני פוגשת לפחות פעם בשבוע משפחות של חטופים". 
 
אלמוג בוקר, אשר לא התרגש מדבריה של השרה אורית סטרוק, המשיך להתייחס לדבריה כי במידה וצה"ל ייסוג מציר פילדלפי היא תפרק את הממשלה. "עם כל הכבוד לציר פילדלפי, ויש חשיבות לציר פילדלפי, מי כמוני יודע, עדיין מאפשר לך המשא ומתן לחזור ללחימה גם אחרי שתחזירי אותם (החטופים) הביתה. אני מזכיר לך שהסיבה שפרצו לבתים של אנשים זה כי הממשלה שאת היית חלק ממנה, לא עשתה כלום לפני ה-7 באוקטובר. אז אפשר ללכת לעסקה אחרי שהפקרתם אותם ב-7 באוקטובר ואז לאחר מכן, אם נצטרך, נחזור שוב לציר פילדלפי", כך תקף בוקר את סטרוק.
בתגובה לכך, השיבה שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות: "אני מודה לך על ההאשמות, לדעתי הן לא במקומן". לאחר שבוקר הפריע לדבריה, איימה השרה לסיים את הריאיון. בתגובה לכך, אמר בוקר: "זה לא מונולוג, אני שואל שאלות, אני נותן לך לענות, תעני, יש לך את הזמן שלך".
בתגובה לכך, ציינה השרה סטרוק: "אני כחברת ועדת חוץ וביטחון, לאורך שנים התרעתי  מפני הדברים האלה, וכחברת ממשלה הרבה לפני ה-7 באוקטובר, מהיום שנכנסתי לממשלה, התרעתי על הדברים האלה. אני התרעתי על כך פעם אחר פעם".
 בעקבות דבריה של השרה, מיהר אלמוג בוקר לשתף את הריאיון ברשת החברתית X. לצד זאת, כתב בוקר: "מעריך מאוד אנשים / פוליטיקאים עם אידאולוגיה. באמת. פחות מעריך אידאולוגיה כשנוח… השרה סטרוק מאיימת עכשיו לפרק את הממשלה אם צה"ל ייסוג מציר פילדלפי, גם במחיר שהחטופות והחטופים שלנו יישארו בשבי עוד זמן רב. שאלתי את השרה סטרוק, אם היא איימה לפרק את הממשלה גם לפני השבעה באוקטובר כשאותה ממשלה שהיא הייתה חלק ממנה הפקירה את העוטף ולא יצא למלחמה נגד חמאס והיא לטענתה התריעה כל הזמן".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    חנפן
    אמנון 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כבר התחלת להתחנף
    סגור
  • 11.
    אלמוג איבדת את זה לגמרי
    כובשי החרמון 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    8 2
    הצטרפת לאנרכיסטים והקפלניסטים את מי שצריך להעשים ולעמיד לדין זה הרמטכל ראש השבכ ראש אמן אוגדת עזה ו8200 וכל המטכל אז על תטיף מוסר ותפיל תיק על מי שלא קיבל דיווח והתרעה אתה פשוט עלוב
    סגור
  • 10.
    לא יפרשו בשום מקרה
    אב 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סטרוק סתם מאיימת. יודעת שאם תפרק את הממשלה הם ישארו בחוץ בלי כל תקציבי העתק שנופלים עליה. סתם מאיימת
    סגור
  • 9.
    הם מיעוט בממשלה והם חושבים אחרת מהמשלה (ל"ת)
    כולם יודעים זאת 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    סטרוק ככה זה כשאין שכל אין דאגות (ל"ת)
    אישה חולה ומסכנה רחמ 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    סטרוק שבויה בכת הביביזם
    גילה 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אישה רעת לב עוכרת ישראל
    סגור
  • 6.
    איומים
    שושנה 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הרי ברור וידוע שדבריה של סטרוק הן איומי סרק .איפו היא תימצא את עצמה אם היא תפרק הממשלה?איומים ברוח....
    סגור
  • 5.
    7 באוקטובר
    גרי 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אלמוג בוקר ה-7 באוקטובר ארע באשמה ישירה של כוחות הבטחון כלומר צהל. באם הדרג המדיני היה מעודכן סביר שהארוע היה מצוצמם יותר.
    סגור
  • 4.
    אלמוג האידיוט
    פלוני בן פלמוני 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    6 6
    ואם, רק נגיד (הגשש: אל תגיד נגיד. אני כן אגיד נגיד…) שנתניהו היה, היו אומרים לו: החמאס לא מורתע. והיה יוצא למלחמת מנע? מה הייתם אומרים אז? מחרחר מלחמה כדי לשמור על כיסאו? שזה רק ממניעים פוליטיים? לא שכחנו את הביזיון שעשיתם על זיכרו של אחיו. אתם אנשים בזויים ואלימים.
    סגור
  • 3.
    לא בא לי
    אבי 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    6 2
    כבר לא בא לי לצרוך תקשורת בשום צורה הכל פוליטי ואישי אין כבר אדיאולוגיה הכל זה ימין שמאל אין אפור באמצע אין ערכים אין אמונה הכל מוטה לצד זה או אחר תלוי מי המראיין אין שאלות עינייניות פשוט גועל נפש. נמאס כבר מההסתה שמשתוללת כמו אש בשדה קוצים ,להקיא.
    סגור
  • 2.
    עיוות המציאות ע"י התקשורת .
    מיכה 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    12 6
    המראין שואל אבל ל נכנס לדברי המרואיינת ולמעשה מראיין את עצמו תוך האשמות לא אמיתיו אלא משרתות את דעתו הפוליטית מזמן, הערוץ מקיים עצמו למען החלפת הממשלה .
    סגור
  • 1.
    יותר גרועה מהמכה 11 על מצריים , (ל"ת)
    זאב 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    10 11
    סגור
  • איך אתה יודע
    יוספו 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    3 6
    מה המכה ה 11 שהיא יותר גרועה? נו טוב. הרי אתם בשמאל מחשיבים עצמכם לפחות הסגן של אלוהים…
    סגור