תקשורת ומדיה

מנכ"לית חדשות 13 ממשיכה לעורר סערה: "התערבות פסולה, נזק בלתי הפיך"

בשיחה סגורה עם בכירי החברה, ביקשה יוליה שמאלוב-ברקוביץ' לכאורה הבהרות לגבי שידור העצרת בכיכר החטופים במוצאי שבת. ארגון העיתונאים תקף את המנהלת החדשה: "היא אינה עיתונאית, אלא פוליטיקאית, ולכן אין לה סמכות מקצועית או מוסרית". "אין לה את הכישורים הנדרשים לעריכה כה משמעותית", תקפו
מערכת ice |  1
יוליה שמאלוב ברקוביץ' (צילום פלאש 90/ משה שי, מערכת אייס)
ארגון העיתונאים והעיתונאיות תקף הערב (שלישי) את מנכ"לית חדשות 13 יוליה שמאלוב-ברקוביץ', על רקע הדיווחים לפיהם הביעה לכאורה תמיהה לקיום שידורים שבועיים מהעצרת בכיכר החטופים. "אנו מביעים הסתייגות חריפה מהתערבותה הפסולה, בדיון עם מנהלי חדשות 13", נמסר בהודעה.
"המאבק לשחרור החטופים עומד בראש סדר היום החדשותי ויש בו עניין ציבורי מובהק. מנגד, שמאלוב-ברקוביץ' אינה עיתונאית אלא פוליטיקאית, ולכן אין לה סמכות מקצועית או מוסרית 'לבקש הבהרות' מאיש בעניין שידורים חשובים אלה", ציינו בארגון העיתונאים בתגובה לדיווח, שפורסם לראשונה בוואלה.
הדברים נאמרו בישיבה סגורה עם בכירי חדשות 13, ובהמשך שמאלוב-ברקוביץ' ציינה כי אינה זוכה להגנת התקשורת והיא חווה מגמת הסתה נגדה. "המקרה החמור הוא הוכחה נוספת לסכנה במינוייה של דמות בעלת זיקה מפלגתית לעורכת ראשית של חברת חדשות, וממילא מהווה הוכחה לכך שאין לה את הכישורים הנדרשים לעריכה כה משמעותית".
"כל עורך מתחיל היה מבין את החשיבות הציבורית שבשידור כזה", הוסיפו בארגון העיתונאים. "כל יום שיוליה שמאלוב-ברקוביץ' ממשיכה לנסות לנהל את חדשות 13, נגרם נזק בלתי הפיך. טופולסקי, זה עליך!". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברכות והצלחה ליוליה שמאלוב ברקוביץ' (ל"ת)
    יוסי סימון 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור