תקשורת ומדיה

פריצת דרך: כך ילדיכם לא יחשפו לתכנים בלתי הולמים ברשתות

פיתוח של "אינטרנט רימון" יאפשר פיקוח מבוקר על הרשתות החברתיות בהן משוטטים הילדים שלכם בחופש הגדול על ידי סינון תכנים עם ניטור תוכן פוגעני ובלתי הולם
מערכת ice | 
פייסבוק (צילום freepik)
החופש הגדול מציף אתגרים רבים לציבור ההורים כשאחד המרכזיים שבהם הוא ההתמודדות עם חשיפה רחבה של הילדים למסכים ולרשתות החברתיות. מחקרים מראים שעד גיל 13, 60% מהילדים נחשפים לתכנים לא ראויים ברשת. ע"פ הסקרים העדכניים ילדינו מבלים בממוצע מעל 8 שעות ביום מול המסכים, כמחצית מזמן הערות שלהם. אלו הנתונים הממוצעים, אך במהלך החופש הגדול מזנק מספר השעות שמבלים הילדים מול המסכים, כשכמעט כל ילד נחשף לתכנים פוגעניים באתרים וברשתות החברתיות.
כעת, לראשונה, פיתוח חדש של "אינטרנט רימון"- SHILED- יאפשר להורים לעבור את החופש הגדול עם פחות דאגות . SHILED מהווה מהפכה במוגנות ברשת ובעולמות בהם פעלו עד כה ב"רימון". הפיתוח החדש יאפשר פיקוח מבוקר וניהול ייעודי לכל מסך בבית- הן ביחס למספר שעות החשיפה למסך והן ביחס לסינון עפ"י בחירה של ההורים בהתאמה לגיל הילד.
הפיתוח החדש מאפשר סינון תכנים ברמה ייעודית במרחבי הרשת כולל ברשתות החברתיות, זאת תוך ניטור תוכן פוגעני או תוכן שאינו רצוי ו"העלמתו" מן המסך ללא כל פגיעה בהמשך הגלישה. התוכן שיסונן יוגדר ע"י ההורים ע"פ בחירתם עם אפשרות לבחור בהגנה במגוון רחב של קטגוריות ע"פ בחירתו של ההורה בהתאם לדרך החינוכית בבית ולגיל הילד. ניתן לבצע את הסינון ברשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק, כך שיתאפשר שימוש ברשת החברתית אך תוך סינון תכנים שאינם ראויים.

(קרדיט: יח"צ)
בנוסף, SHILED מאפשר גם סינון תכנים ברשת הווטסאפ, כך שילד שייחשף ויקבל תמונה פוגענית היא תיחסם באופן אוטומטי. בנוסף, ההורה יוכל להפעיל הגנה מפני תוכן פוגעני שיסגור לילד את הצ'אט במידה והתוכן יהיה לא מתאים.

מנכ"ל חברת אינטרנט רימון ומומחה למוגנות ברשת יריב פאר: "החופש הגדול מהווה אתגר לא פשוט עבור ציבור ההורים, אך טמון בו גם פוטנציאל גדול לשינוי אמיתי ביחס לשימוש במסכים בבית. סינון תכנים הוא רק היבט אחד מתוך מכלול רחב של פתרונות שאנחנו מציעים. אינטרנט רימון עושה כיום מעבר משמעותי מחברת סינון תכנים לחברה שמובילה את עולמות המוגנות ברשת ויצירת כלים להורות דיגיטלית. ב SHIELD השקנו שירותים חדשניים ובזמן הקרוב נשיק עוד שירותים שיביאו למהפכה אמיתית וישמשו כל בית המעוניין להבטיח מוגנות ברשת. השילוב בין חינוך למוגנות, עבודה נכונה מול הילדים ואחריות הורית מלאה יכול ליצור מהפכה של ממש ביחס לגלישה ברשת.  הורים יקרים, זו ההזדמנות שלכם לקחת אחריות ולהתייחס לגלישה ברשת כפעולה חיובית ולא רק כבעיה שיש להתמודד איתה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה