תקשורת ומדיה

בן כספית במתקפה חריפה: "הביביזם שלו הוא פרנסה - מפעל הסתה"

לאחר שינון מגל צייץ כי נתניהו "לא בגד באידיאולוגיה שלו ובבוחריו", מיהר בן כספית להביע את עמדתו בנושא בציוץ ברשת החברתית X. בן כספית: "אם הייתי ינון, הייתי שואל עכשיו 'הוא מפגר? נתניהו הוא הבוגד הסדרתי הגדול ביותר באידיאולוגיה שלו (וגם בנשותיו, אגב)"

מערכת ice |  3
ינון מגל, בן כספית (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר, טוויטר/ בן כספית)
ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, התייחס לטורו של גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון ז"ל. בטורו באתר החדשות ynet, גלעד שרון מתח ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו וכתב בין היתר: "נתניהו לא ידע. לא ראה, לא שמע, לא משכו בדש בגדו, לא הסבו את תשומת ליבו, לא האירו את עיניו ולא השמיעו באוזניו". 
בעקבות כך, מיהר ינון מגל להתייחס לטורו של גלעד שרון באמצעות ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). "היי גלעד, כמובן שגם נתניהו עשה טעויות, אבל הוא לפחות לא בגד באידאולוגיה שלו לא בגד בבוחריו לא חבר לשמאל ולא הוביל מהלך מופרע שהסתיים במרחץ דמים אסוני. דיינו", כך כתב ינון מגל בציוץ שפרסם ברשת החברתית. 
בן כספית, מגיש תוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות" בערוץ 12, אשר קרא את הציוץ של ינון מגל, מיהר להשיב לו וכתב: "אם הייתי ינון, הייתי שואל עכשיו 'הוא מפגר?' נתניהו לא בגד באידיאולוגיה שלו? נתניהו??? ביבי שלנו? נתניהו הוא הבוגד הסדרתי הגדול ביותר באידיאולוגיה שלו (וגם בנשותיו, אגב)".
 
בהמשך הציוץ, בן כספית הזכיר לגולשים ברשת החברתית ובפרט לינון מגל, כי נתניהו בגד באידיאולוגיה הימנית שאותה נהג לקדם במהלך השנים במספר אירועים שונים. "הטיף נגד אוסלו: אימץ את אוסלו והחזיר את חברון וניהל מו"מ על מדינה פלסטינית ונאם את בר-אילן ועוד מאה כאלה. הטיף נגד מו"מ עם טרור ושחרר 1027 מחבלים כבדים כולל סנוואר. הצביע בעד ההתנתקות. 4 פעמים".
איש התקשורת הוותיק, בן כספית, מיהר לציין כי קיימות דוגמאות נוספות לכך שנתניהו בגד באידיאולוגיה הימנית שאותה הקפיד לקדם באופן פומבי. "שואל את עצמי האם כשינון מגל כותב את המשפט הזה ('לא בגד באידיאולוגיה שלו'), הוא משקר ביודעין? הוא משקר לעצמו? הוא מאמין בשקר? האם כשהוא כותב את זה עולה סומק של בושה בלחייו, או חיוורון קל של אשמה, או בעצם חיוך, של ידיעת האמת ואפילו קריצה קטנה".
בן כספית המשיך לתקוף את ינון מגל וכתב: "בסוף, הביביזם שלו הוא פרנסה. כובעים, פרסומות למילואימניקים, מפעל הסתה ופייק, חלק מתעשייה. זה היה יכול להיות מצחיק, אם זה לא היה (החורבן) שלנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    השטינקר פשוט מקנא. (ל"ת)
    דניאלה 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בן צודק ביבי שמאלן בתחפושת ימנית
    גל 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    וגם מכר את נשמתו ומדינתו לחרדים בזמן הימני ביבי חמאס וחיזבאללה התעצמו פי 10 ועוד איש לגרמנים למכור צוללות פאר היצירה למצרים
    סגור
  • 1.
    בן השקרן הסדרתי חולה הרלבת לא ילמד אף אחד מוסר (ל"ת)
    כספי ערן 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור