תקשורת ומדיה

בן כספית מתפוצץ: "תוקף, מכפיש ושולח אנשים לכלא – איש מחליא"

לאחר שדודי אמסלם מתח ביקורת חריפה על המפגינים האחראים על יום השיבוש, מיהר בן כספית לתקוף אותו ברשת החברתית X. בן כספית: "תוקף, מכפיש, משמיץ, מגדף, שולח לכלא אנשים כמו ברק, חלוץ, שיקמה ברסלר, ומה איתו? אפילו הצהרת הון סירב להגיש. איש מחליא"

מערכת ice |  2
בן כספית (צילום פלאש 90/ משה שי)
השר המקשר בין הממשלה לכנסת, דודי אמסלם, עורר את זעמו של העיתונאי בן כספית. מוקדם יותר היום (שני), נאם השר דודי אמסלם במליאת הכנסת והתייחס ליום השיבוש שעליו היו אחראיות בין היתר משפחות החטופים
"איזה אנרכיה מתרחשת ברחובות. שנה וחצי אנשים הטיפו לסרבנות, אנשים הטיפו להוציא את הכספים ולפגוע במדינה כלכלית, רופאים הטיפו שלא יטפלו בחולים. תבינו טוב מה קורה פה וכל זה היועצת המשפטית עד היום, לא רואה ולא שומעת", כך אמר דודי אמסלם במליאת הכנסת. 
בהמשך דבריו, התייחס השר אמסלם למפגינים ואמר: "אנשים פורעי חוק, אנשים מייצרים אנרכיה. ארבעה אנשים עצרו את כביש שש". בעקבות כך, מיהר בן כספית למתוח ביקורת חריפה על דודי אמסלם ציוץ ברשת החברתית X  (לשעבר טוויטר).
בן כספית, מגיש תוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות, בערוץ 12, תקף את אמסלם על רקע דבריו ואף שיתף כתבה משנת 2023 של אתר "שקוף", בה נטען כי בניגוד לכללים המחייבים שרים וסגניהם, דוד אמסלם נמנע מלהגיש הצהרת הון מאז הושבע לשר.
 
בציוץ שפרסם מוקדם יותר היום, כתב בן כספית: "תוקף, מכפיש, משמיץ, מגדף, שולח לכלא אנשים כמו ברק, חלוץ, שיקמה ברסלר, ומה איתו? אפילו הצהרת הון סירב להגיש. איש מחליא".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמסלם
    שלומי 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמסלם שקרן עלוב גועלי מתסיס ומפלג התחמק משרות צבאי עשה טוב כמה ימים ושיקר שהיה לו שרות מלא מתסיס ומפלג
    סגור
  • 1.
    אני לא מאמין לאף מילה של בן כזבים הכזבן כי הוא הורשע
    דניאל 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ארבע פעמים בהוצאת דיבה ולשון הרע נגד משפחת נתניהו ועכשיו ישנה תביעה חמישית נגדו. בן כזבים משתין מהמקפצה על שופטי בית המשפט..מצפצף על החוק... לכן יש להטיל עליו עונש מרתיע .
    סגור