תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 מתפוצץ על דובר צה"ל: "אכפת לו מהנאצים בעזה"

לאחר שדובר צה"ל הכריז כי צה"ל תקף מטרות במרחב חאן יונס ואפשר לאזרחים להתפנות מהאזור על מנת לצמצם ככל הניתן את הפגיעה ב"בלתי מעורבים", מיהר שמעון ריקלין להביע את דעתו בנושא. שמעון ריקלין: "מתי דובר צה"ל יבין שאין בלתי מעורבים בעזה?"

מערכת ice | 
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
שמעון ריקלין, מגיש תוכנית הטלוויזיה "ריקלין ושות'" בערוץ 14, מרבה למתוח ביקורת חריפה על מתנגדי הממשלה ומבקרי ראש הממשלה בנימין נתניהו אך כעת הגיע תורו של דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי
בציוץ שפרסם מוקדם יותר היום (שלישי) ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), תקף ריקלין את דובר צה"ל, לאחר שהאחרון הכריז כי צה"ל תקף מטרות במרחב חאן יונס, אשר ממנו בוצעו שיגורים לעבר העוטף אמש. 
שמעון ריקלין התייחס להודעתו הרשמית של תת אלוף דניאל הגרי וכתב: "דובר צה"ל מסתלבט עלינו: 'צה״ל תקף מטרות במרחב חאן יונס ממנו בוצעו השיגורים לעבר העוטף אמש. טרם התקיפות צה״ל נקט באמצעי זהירות ואפשר לאזרחים להתפנות מהאזור על מנת לצמצם ככל הניתן את הפגיעה בבלתי מעורבים'. כלומר המחבלים ברחו שעות! לפני שחיל האוויר הגיע".
 
שמעון ריקלין, מגיש תוכנית הטלוויזיה בערוץ 14, המשיך למתוח ביקורת חריפה על דובר צה"ל וכתב: "את מי חוץ מדיונות חיל האוויר תקף? ומתי יהיה אכפת לדובר צה"ל מהביטחון של האזרחים שלנו בעוטף כמו שאכפת לו מהנאצים בעזה? ומתי דובר צהל יבין שאין בלתי מעורבים בעזה? ומדוע אין ירי מיידי לעבר מי שיורה עלינו? מיושן וכל כך מעייף הזארגון הפרוגרסיבי האידיוט".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה