תקשורת ומדיה

דיסטל נגד אולפן שישי: "להסתיר, לשקר ולייצר רוח רעה"

באולפן שישי עם דני קושמרו, בפינה "נקמת הארכיון" הראו איך, כביכול, השרה לשעבר גלית גדיסטל, ממשיכה בפילוג על אף הריאיון הזכור בו היכתה על חטא על מעשיה. דיסטל תקפה בחזרה על כך שערכו את דבריה באופן מגמתי. צפו בעצמכם - מי צודק?
מערכת ice |  1
גלית דיסטל דני קושמרו (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
חברת הכנסת גלית דיסטל, במתקפה חריפה נגד חברת החדשות של ערוץ 12 ותוכנית אולפן שישי, עם האשמות קשות לאחר שלטענתה נחתכו דבריה באופן מכוון, ועתה היא משיבה אש: סרטון שמראה את העריכה ומה שהיה בפועל.
במה מדובר? שרת ההסברה לשעבר מהליכוד תוקפת קטע שהוצג בתוכנית האחרונה של אולפן שישי עם דני קושמרו ביום שישי האחרון 28.06.24, וזאת בפינה בתוכנית בשם "נקמתה ארכיון - הציטוטים שהפוליטיקאים היו מעדיפים שיישכחו". קושמרו ציין לריאיון הסוער שערכה דיסטל בו "היכתה על חטא" על הפילוג שהובילה לדבריה, בדצמבר 2023, והראה, כביכול, שהשרה לשעבר לא חזרה בה בסופו של דבר. 
כך, על פי הקטע בתוכנית, בריאיון שערכה בערוץ 14 נאמר: "אנחנו מולכים על ידי אליטה עיוורת, שהיא מיעוט פוסט-ציוני שכרגע מוכנה להחריב את הבית רק כדי לקבל את השלטון", ועל כך אמר מגיש חדשות 12: "אז לאיזו דיסטל להאמין?".
חברת הכנסת יצאה בחריפות נגד הדברים ואף האשימה את חדשות 12 בעריכה מגמתית נגדה: "אשכרה לראות ולא להאמין", כתבה ברשת החברתית X על כך, ועל הריאיון שלה בערוץ 14 הוסיפה: "הם ערכו באופן כל כך מקצועי עד שאפילו אני כמעט נפלתי בפח". לדבריה, בריאיון שערכה בערוץ 14 עם שמעון ריקלין ואראל סג"ל, היא דיברה הרבה על האחדות בעם ישראל, אבל בחדשות 12 לקחו קטעים בודדים וחתכו את מה שאמרה.
וכך חתמה את דבריה השרה לשעבר: "מה עשו באולפן שישי? לקחו את כל הקטע. השאירו את ההתחלה. השאירו את הסוף. ואת כל המילים המאחדות שאני אומרת באמצע - חתכו. פשוט חתכו. השאירו על רצפת העריכה. אז חשוב לי להעביר לעורכים של אולפן שישי: דעות ימניות הן לא הסתה וחיזוק ראש הממשלה בזמן מלחמת קיום זה לא פילוג. אני ברשותכם, אמשיך להביע את עמדותיי לא משנה כמה תתאמצו לערוך, להסתיר, לסלף, לשקר ולייצר רוח רעה בקרב העם על חשבוני".

לא רק זאת היא גם הוסיפה קטע עם דבריה המלאים, ועקצה: "הצגתם את הקטע הערוך והמגמתי הזה תחת הכותרת "נקמת הארכיון." תראו איזה קטע, עכשיו הארכיון קם לנקום בכם". צפו בעצמכם ושפטו:
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברור שלא מאמנים לערוץ 12. אתם הבאים בתור אחרי 13. (ל"ת)
    אריק 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור