תקשורת ומדיה

גיא לרר צפוי להפסיד בתביעת הענק? "אי אפשר לשתוק - זו רק ההתחלה"

סאגת תביעת הענק של חה"כ אלעזר שטרן נגד התוכנית "הצינור" של ערוץ 13 ממשיכה להתפתח. גיא לרר פרסם ציוץ תקיף ברשת החברתית X והכריז בפני עוקביו כי מאבקו למען המתלוננות לא הגיע לסופו. גיא לרר: "אני לא אניח לסיפור הזה, ולא לשטרן הזחוח שחושב שהוא יכול להשתיק ולנפנף נפגעות"

מערכת ice |  2
גיא לרר (צילום freepik, מיכה לובטון, יחצ)
סערת חה"כ אלעזר שטרן ותביעת הענק שהגיש נגד תוכנית "הצינור" ממשיכה לעלות לכותרות. לאחר שהתראיין בגלי צה"ל והתייחס לסאגת חוק הפטור מגיוס, אשר אושר לאחרונה במליאת הכנסת, שמו של חה"כ אליעזר שטרן אוזכר מוקדם יותר היום (שני) בציוץ של גיא לרר, מגיש תוכנית "הצינור" בערוץ 13
בציוץ שפרסם ברשת החברתית X, התייחס לרר לתביעת הענק של חה"כ שטרן נגד ערוץ 13 שהוגשה אי אז בשנת 2022 . כזכור, באותה שנה פורסם כי חה"כ שטרן הגיש תביעה נגד התוכנית "הצינור", זאת בשל העדות של שתי נשים נגדו בגין פרשת גריסת התלונות בצה"ל על הטרדה מינית לכאורה. אז, כזכור, חה"כ שטרן רצה לתבוע את צוות התוכנית "הצינור" בסך של מיליון שקל, בשל אותן עדויות. 
בעקבות כך, פרסם היום לרר ציוץ ברשת החברתית X והתייחס לאותה פרשה: "אני עושה כאן משהו די חריג ומתבטא בעניין החלטה של שופט בהליך שעדיין מתנהל בתביעה של ח״כ אלעזר שטרן נגדנו. גם אם זה יביא להפסד שלנו, אני מרגיש שאין לי ברירה", כך כתב בתחילת הציוץ לרר. 
 
בהמשך דבריו, גיא לרר ציין בפני העוקבים כי אותה סערה שהחלה לפני מספר שנים והעסיקה את ערוץ 13, חוזרת שוב להיות רלוונטית: "יש דברים שאי אפשר לשתוק עליהם. אם מה שנרמז עליו אכן יקרה, אני לא יודע איך אני, או כל עיתונאי אחר יוכל לעמוד לצד נפגעות תקיפה מינית מבלי לשלם על כך מחיר יקר. ברצינות". 
לרר ציין כי לאחר שהכריז חה"כ שטרן כי הוא גורס תלונות אנונימיות, אמירה שעורר סערה תקשורתית רחבה, פנתה אל צוות התוכנית אישה וסיפרה על כך שהוא ניפנף את תלונתה לפני שערים שנה, כאשר שימש כמפקד בבה"ד 1. 
"עשינו כל שביכולתנו כדי לאמת את הסיפור, פנינו לתגובה, ניסינו להגיע לעדים שנכחו במקרה. בגלל ההיכרות עם האישה, בגלל שהבטיחה שתבוא להעיד בבית משפט אם ניתבע על ידו, ובגלל שהיו בידיה רשומות משיחות עם הפסיכולוג שלה שבה סיפרה על המקרה כולל ציון שמו של שטרן - קיבלנו את ההחלטה המאוד פשוטה וישרה בעיניי: מאמינים לך".
לאחר שצוות התוכנית ליווה את אותה אישה באותו נושא, סיפר לרר כי הוא נחשף להתנהלות מעוררת זעם מטעם בית המשפט. "אחרי העדות הזו, פתאום קרה דבר מדהים שאני לעולם לא נתקלתי בו: השופט הודיע שהוא לא הולך להיכנס לשאלה אם המקרה היה או לא היה ורק לבחון את השאלה אם עשינו מספיק בשביל לאמת את הסיפור. סליחה?! בשביל מה יש בית משפט, אם לא לקבוע אם דברים היו או לא היו? בשביל מה הטרחנו את האישה האמיצה הזו לדוכן העדים אם אין שום משמעות לעדות המאוד אמינה שלה?", כך ציין לרר בפני עוקביו. 
בעקבות אותה התפתחות בסערת חה"כ שטרן ותוכנית "הצינור", ציין לרר: "אני לא זועק כאן בגלל ההפסד שצפוי לי, אני זועק כאן כי אני יודע שהחל מפסק הדין הזה יהיה הרבה יותר קשה לנשים לספר את סיפורן. יש מספיק שמזלזלים, מקטינים ולא מאמינים אז עכשיו גם בית משפט. אני מודיע שמבחינתי זה לא יהיה הסוף, אלא רק ההתחלה, אני לא אניח לסיפור הזה, ולא לשטרן הזחוח שחושב שהוא יכול להשתיק ולנפנף נפגעות כאילו החוקים לא השתנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תכנית פח אז חטפתם צינור
    לרר המשועמם 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התכנית שלך היא זבל אורגני אז תשלם
    סגור
  • 1.
    לרר, עכשיו אתה מבין למה צריך רפורמה?
    מישהו 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מערכת רקובה ויהירה.צגינים עליו פוליטית. אם היה בליכוד מזמן היו משפדים אותו.
    סגור