ויראלי

ינון מגל חושף את הטיפול החריג שקיבל בפארק: "תציל אותי"

ינון מגל ממשיך להפתיע את עוקביו ברשתות החברתיות השונות. מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" פרסם סרטון משעשע ברשת החברתית "טיקטוק", בו הוא מקבל "טיפול 10,000" מיוחד נגד עין הרע. בסרטון המדובר, פנה מגל לחברו בבקשה חריגה: "תעשה לי טיפול 10,000. תציל אותי מהעין של כל השמאלנים"

מערכת ice |  1
ינון מגל (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
ינון מגל, איש התקשורת ומגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, ממשיך להדהים את עוקביו ברשתות החברתיות. לאחר שתקף את מתנגדי הפעולה ברפיח בתוכנית הבוקר שאותה הוא מגיש יחד עם ברק סרי ברדיו 103FM, פרסם ינון מגל סרטון משעשע ברשת החברתית "טיקטוק"
בסרטון הטיקטוק שפרסם מוקדם יותר היום (ראשון) ברשת החברתית, תועד ינון מגל מקבל מסאז' מחבר קרוב במקום ציבורי. "חמסה חמסה תאמין לי. מידד, תעשה לי טיפול 10,000. תציל אותי מהעין של כל השמאלנים עליי. כל השמאלנים עליי, תציל אותי", כך אמר ינון מגל בסרטון שפורסם ברשת החברתית "טיקטוק". 
 
@yinonmagal טיפול 10000 נגד עין הרע #ינוןמגל #ינוניוז ♬ צליל מקורי - ינון מגל
מוקדם יותר היום, תקף מגל את מתנגדי הפעולה הצבאית ברפיח, אשר במהלכה נהרגו שמונה לוחמי צה"ל כתוצאה מפיצוץ ברכב מסוג נמר"ה. בתוכנית הבוקר שאותה הוא מגיש יחד עם ברק סרי בתחנת הרדיו 103FM, תקף מגל את מבקרי הפעולה הצבאית שהתרחשה ברפיח ואמר: "מטורפים תשתקו כבר, תתנו לנצח, מה זה אין תוחלת? נלחמים, כובשים את רפיח. אתם מקשקשים כל היום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ינון (ל"ת)
    מיקה 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור