תקשורת ומדיה

ינון מגל זועם בשידור חי: "מטורפים תשתקו - כובשים את רפיח"

על רקע האסון הכבד ברפיח, ינון מגל תקף את מבקרי הפעילות הצבאית שהתרחשה באזור בתוכנית הרדיו של 103FM. ינון מגל: "מטורפים תשתקו כבר, תתנו לנצח, מה זה אין תוחלת? נלחמים, כובשים את רפיח. אתם מקשקשים כל היום"

מערכת ice |  2
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
על רקע האסון הכבד שהתרחש במהלך הפעילות הצבאית ברפיח, אשר הוביל למותם של שמונה לוחמי צה"ל בעקבות פיצוץ ברכב מסוג נמר"ה, התייחסו אנשי התקשורת ינון מגל וברק סרי על הביקורת שנשמעת כלפי אותה פעולה באזור.
בתוכנית הבוקר של השניים בתחנת הרדיו 103FM, אנשי התקשורת התייחסו לטרגדיה שאירעה ברפיח, בעקבות פיצוץ ברכב מסוג נמר"ה (נגמ"ש מרכבה של חיל הנדסה קרבית) אשר הוביל למותם של שמונת לוחמי צה"ל.
בתוכנית הרדיו של השניים, ינון מגל התייחס לביקורת שנשמעת על אותה פעולה ואמר: "מטורפים תשתקו כבר, תתנו לנצח, מה זה אין תוחלת? נלחמים, כובשים את רפיח. אתם מקשקשים כל היום".
 
ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, המשיך לתקוף את מבקרי הפעולה ברפיח וציין: "מה חשבתם שלא יהיו נפגעים? מה אתם מציעים שניסוג ולא יהיה חמאס? אתם מציעים עוד 7 באוקטובר, עוד טבח. אתם לא רוצים להפסיק את המלחמה, אתם רוצים שביבי ייפול".
שותפו לתוכנית הרדיו, ברק סרי, התייחס אף הוא לטרגדיה שהתרחשה בפעילות הצבאית ברפיח והביע עמדתו השונה ממגל בנושא. "זו מלחמה נגד האויב האכזר ביותר ששונא ישראל בכל הווייתו, ועדיין הרבה אנשים טובים במדינה לא יודעים מה היעד האסטרטגי מה יהיה ביום שאחרי". 
 
ברק סרי, עיתונאי מוכר ויועץ תקשורת בכיר בתעשייה, המשיך למתוח ביקורת על הממשלה ואמר: "גמרנו עם רפיח, מה הלאה? אני תוהה גם בבוקר הקשה הזה, מה עושים לאן הולכים? מה יהיה בעוד חודש? צעקתם רפיח רפיח, אין חטופים, אין מיטוט חמאס".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה אתם מבלבלים בראש? מגל צודק!!! סתמו את הפה. (ל"ת)
    ברק 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • צודק
    יהודה היהודי 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק, רוצים מלחמה לנצח.
    סגור