תקשורת ומדיה

העיתונאי המוערך זועם על מנהיגי הימין והשמאל: "טירוף מוחלט"

קלמן ליבסקינד מתח ביקורת חריפה על מנהיגי הימין והשמאל וציין כי אלו עסוקים באירוע פירוק הממשלה ולא במצבה הביטחוני המורכב של מדינת ישראל. קלמן ליבסקינד: "לראות את אנשי הימין ואת אנשי השמאל חוגגים את פירוק ממשלת החירום, זה טירוף מוחלט"

מערכת ice | 
בני גנץ, בנימין נתניהו ויאיר לפיד (צילום באדיבות אתר הכנסת, shutterstock, פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי, יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
מלחמת "חרבות ברזל" גבתה קורבנות רבים ובמהלך החודש האחרון נפלו 31 לוחמים בעת מילוי תפקידם בהגנה על המולדת. כזכור, במהלך השבוע האחרון, דובר צה"ל התיר לפרסום כי ארבעה לוחמים נהרגו בפיצוץ שהוביל לקריסתו של מבנה גדול על חיילי סיירת גבעתי במהלך פעילותם המבצעית ברפיח. לצד זאת, דיווח דובר צה"ל כי בעקבות אותו אירוע טרגי, אשר התרחש בשכונת שאבורה ברפיח, נפצעו 11 לוחמים. 
קלמן ליבסקינד, איש תקשורת ושדרן רדיו בכאן רשת ב', מתח ביקורת חריפה על התנהלותם של הפוליטיקאים בימים מורכבים אלו, כאשר רבים מחיילי צה"ל מסכנים את חייהם במלחמה על הגנת המולדת.
בטורו באתר החדשות "מעריב", ליבסקינד תקף בחריפות את המנהיגים הפוליטיים אשר עומדים בראש מפלגות גדולות. לטענתו, על אף הזעקה הגדולה היוצאת בקרב העם הישראלי לאחדות ואחווה בין חלקי העם, נראה כי יש מי שדווקא מעדיפה את המדון והפילוג. 
לדבריו של ליבסקינד, על אף שניתן היה לחשוב שהמלחמה הנוכחית השפיעה על המנהיגים הפוליטיים, נראה כי אותו רגע חלף לו. "האינסטינקטים, מסתבר, חזקים יותר", כך ציין ליבסקינד בטורו באתר מעריב. 
על אף האיומים הרבים שעמם מתמודדת מדינת ישראל בימים אלו, החל מאיראן, לבנון, תימן ועד עיראק, קלמן ליבסקינד מציין כי נראה שמנהיגי הקואליציה והאופוזיציה עסוקים באירוע פירוק ממשלת החירום. "לראות את אנשי הימין ואת אנשי השמאל חוגגים את פירוק ממשלת החירום, זה טירוף מוחלט", כך כתב ליבסקינד בטורו. 
כאמור, לאחרונה דובר צה"ל התיר לפרסום כי ארבעה חיילים נהרגו בעת פעילות מבצעית ברפיח, כתוצאה מפיצוץ עז שהוביל לקריסת מבנה גדול על כוח סיירת גבעתי. בהודעה שפרסם דובר צה"ל, צוינו שמות הנופלים: רס"ן טל פשבילסקי (שאולוב), בן 24 מגדרה, סמ"ר איתן קרלסברון, בן 20 ממודיעין-מכבים-רעות, סמל אלמוג שלום, בן 19 מקיבוץ חמדיה וסמל יאיר לוין, בן 19 מגבעת הראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה