תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 מזועזע: "בלתי נתפס, הזיה מוחלטת"

לאחר שחוק הפטור מגיוס לחרדים אושר בממשלה, הממשלה תדון בשבוע הבא בהעלאת גיל הפטור למילואימניקים. בעקבות כך, תקף אביעד גליקמן את הממשלה: "בלתי נתפס. הזיה מוחלטת. ממשלת הבלהות והחרפה"

מערכת ice |  2
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
אביעד גליקמן, כתב המשפט של חדשות 13, פרסם מוקדם יותר היום (שישי) ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) והתייחס למהלך הנוסף שמקדמת הממשלה, לאחר אישור חוק הפטור מגיוס.
בציוץ שפרסם ברשת החברתית X, כתב אביעד גליקמן: "זה פשוט בלתי נתפס ששבוע אחרי שהממשלה אישרה בתחילת השבוע את חוק הפטור מגיוס לחרדים, היא תדון ביום ראשון בהעלאת גיל הפטור למילואימניקים". 
בהמשך הציוץ, תקף אביעד גליקמן, כתב המשפט של חדשות 13, את הממשלה וכתב: "בלתי נתפס. הזיה מוחלטת. ממשלת הבלהות והחרפה. ממשלת ישראל 2024. הביתה ועכשיו". 
 
כתב המשפט של ערוץ 13 מרבה לתקוף את חברי ממשלת הימין בכלל ואת ראש הממשלה בפרט. בציוץ שפרסם לאחרונה ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), גליקמן מתח ביקורת חריפה על רה"מ נתניהו וציין כי הוא "מפלה בין דם לדם".
בציוץ שפרסם ברשת החברתית, כתב גליקמן: "ראש ממשלה שמפלה בין דם ודם לא ראוי להיות ראש ממשלה. ראש ממשלה שמעדיף להיפגש רק עם משפחות שכולות ומשפחות חטופים שעמדותיהם כעמדותיו ולא עם משפחות שכולות אחרות לא ראוי להיות ראש ממשלה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גליקמן ? כתב משפט ?!
    שקול 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז הטיפש הזה מזועזע. למי זה מזיז? קודם כל כתב משפט צריך להבין שהכנסת לא העבירה שום חוק. היא אישרה רציפות טכנית של חוק שכבר הועבר. רצוי ש״כתב משפט״ יידע זאת, אבל מי מצפה מהדביל הזה להבין בתחום אותו הוא מסקר?
    סגור
  • 1.
    איפה ואיפה. דם כחול לעומת זוהמה (ל"ת)
    דולב 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור