תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 מתפוצץ על בני גנץ: "לוזר - רוצה שישראל תיכנע לחמאס"

שמעון ריקלין תקף את בני גנץ ואת צמרת מערכת הביטחון בטענה כי אלו מתנהלים באופן שגוי ומוטעה בניהול המלחמה מול ארגון הטרור האכזרי חמאס. שמעון ריקלין: "בני גנץ הוא לוזר. הגאונים הגדולים באמן ובמטכ"ל אולי מגזענות של צפיות נמוכות לא מבינים שלסינוואר יש מטרה ויש אינטרס"

מערכת ice |  4
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
שמעון ריקלין,  מגיש התוכנית "ריקלין ושות'" בעכשיו 14, תקף אמש (חמישי) את בני גנץ, יו"ר מפלגת "המחנה הממלכתי", בציוץ שפורסם ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). לאחר שהודיע על פרישתו מהממשלה, החלטה שגררה תגובות רבות במערכת הפוליטית, בני גנץ "זוכה" לקבל לא מעט ביקורות חריפות מצד אנשי תקשורת בולטים בערוץ 14. 
בציוץ שפרסם ריקלין ברשת החברתית X, נכתב: "בני גנץ הוא לוזר, שרוצה שמדינת ישראל תיכנע לחמאס ותשאיר אותו בשלטון בעזה תוך סיכון להתקפה נוספת נוסח 7.10 כפי שהם הבטיחו שהם עוד יעשו. אבל מעבר לחוסר האחריות שגנץ מגלה, הוא לא מבין את המציאות", כך כתב שמעון ריקלין לעוקביו ברשת החברתית.
לאחר שציין כי יחיא סינוואר לא יסכים לשום עסקה לשחרור חטופים, הדגיש שמעון ריקלין בפני עוקביו, כי נראה שבכירים ביטחוניים פועלים כמו בני גנץ ומחכים לעסקה, דבר שלטענתו נחשב לשגוי ומוטעה בהתנהלות מול ארגון הטרור האכזרי. 
 
"הגאונים הגדולים באמן ובמטכ"ל אולי מגזענות של צפיות נמוכות לא מבינים שלסינוואר יש מטרה ויש אינטרס ואותו הוא רוצה להשיג: השמדת ישראל. לכן, ראוי שתהיה תפיסה חדשה במערכת הביטחון", כך כתב ריקלין לעוקביו ברשת החברתית. לטענתו, אותם גורמים ביטחוניים בכירים צריכים להבין כי נכון להיום, הסיכוי לעסקה לא קיים.  
"לכן אם יש הזדמנות לשחרר עוד חטופים תוך הסיכון שלהם וסיכון החיילים המחלצים, צריך לעשות את זה ולא לפחד. המשך שחרור חטופים בכוח הוא הדבר היחידי שעשוי לגרום ללחץ בחמאס שיביא לעוד טעויות שלהם או שינוי גישה. עד אז אל תתפתו להיות לוזרים כמו גנץ. יש מהם מספיק".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בוא נדבר על הימין
    לס 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמסלם!לוזר. רגב! לוזרית. קרעי! לוזר.ואטורי! לוזר.....להמשיך?כל החכ הכנסת מהימין לוזרים גם לא מפלגת הליכוד.סמוטגביר?אלמוג.סוכות ועוד..
    סגור
  • 3.
    שופרשבור מפלסטיק של האיש הסגלגל (ל"ת)
    ערן 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מי לוזר
    ריקלין, התבלבל 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ריקלין מתלונן שבני גנץ לוזר??? אבל אתה תומך במי שהוביל לתבוסה הנוכחית ותומך עדיין בשלטון חמאס בעזה - לא הבנתי, אז ביבי ווינר ובני גנץ לוזר - ריקלין תסביר לי איך המוח שלך עובד??
    סגור
  • 1.
    צודק. צודק מאד! לו יש אומץ להגיד את האמת. (ל"ת)
    עודד 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור